Blødninger

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
har hatt veldig til blødning på fredag. Med store koagler, som minnet litt om vev. Jeg var helt sikker på at nå var min ferd forbi denne gangen. Jeg tok en test, som viste gravid 2-3, den skulle vist 3+.. Ingen ømme bryster, men hatt et par korte runder med kvalme. Noe murringer.
Men jeg fortsatte med medisinene som vanlig og bestille time til ul fredag denne uken for å sjekke at alt har komt ut. Har hatt 2 MA med utskraping tidligere, så vil alltid forsikre om at alt er ute hvertfall.
Nå tok jeg en ny test i dag, mandags morgen, som viser 3+!! Så HCG har hvertfall økt! Jeg klarer nesten ikke å tro det! Er 5+4 og allerede hatt 2 store blødninger, hvis det fortsetter slik tror jeg at jeg blir tullerusk.
Men herregud, jeg forholder meg til at testen er positiv og tenker jeg fortsatt er gravid hvertfall! :Heartred:Heartred:wav

Krysser fingrer og tær! Håper dette går rette vegen :smiley-angelic003 Har selv hatt blødninger flere ganger, og alt har gått bra. Men er ingen kjekk opplevelse :crybaby2 Ul nå på fredag du skal?

For en kjip opplevelse du har. Jeg håper at det ikke er noe farlig og at hcg øker for spiren klamrer seg fast. Ønsker deg det aller beste :signs003

Jeg blødde en del i første svangerskap og jeg har en vilter toåring ved siden av meg i senga nå. Lykke til [emoji173]️

Krysser fingrer og tær! Håper dette går rette vegen :smiley-angelic003 Har selv hatt blødninger flere ganger, og alt har gått bra. Men er ingen kjekk opplevelse :crybaby2 Ul nå på fredag du skal?
Ja, nå på fredag. Håper hcg stiger for at det går bra. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å konsentrere meg om skolearbeid denne uka. :P

Jeg blødde en del i første svangerskap og jeg har en vilter toåring ved siden av meg i senga nå. Lykke til [emoji173]️
Så godt å høre. Det er så unødvendig med disse blødningene da syns jeg :P

For en kjip opplevelse du har. Jeg håper at det ikke er noe farlig og at hcg øker for spiren klamrer seg fast. Ønsker deg det aller beste :signs003
Tusen takk <3

Utrolig skummelt med blødninger, men er jo et godt tegn at hCG har steget.
Krysser alt for at dette går veien og du får gode nyheter på TUL på fredag ❤️

har hatt veldig til blødning på fredag. Med store koagler, som minnet litt om vev. Jeg var helt sikker på at nå var min ferd forbi denne gangen. Jeg tok en test, som viste gravid 2-3, den skulle vist 3+.. Ingen ømme bryster, men hatt et par korte runder med kvalme. Noe murringer.
Men jeg fortsatte med medisinene som vanlig og bestille time til ul fredag denne uken for å sjekke at alt har komt ut. Har hatt 2 MA med utskraping tidligere, så vil alltid forsikre om at alt er ute hvertfall.
Nå tok jeg en ny test i dag, mandags morgen, som viser 3+!! Så HCG har hvertfall økt! Jeg klarer nesten ikke å tro det! Er 5+4 og allerede hatt 2 store blødninger, hvis det fortsetter slik tror jeg at jeg blir tullerusk.
Men herregud, jeg forholder meg til at testen er positiv og tenker jeg fortsatt er gravid hvertfall! :Heartred:Heartred:wav
for en thriller.. Men virker jo som dette er en sterk liten knert som kjemper seg fast. Krysser fingre for at vi deler babybilder i juli<3 tvi tvi<3

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.

Håper at du kjem inn hit med ekstremt gode nyheter på fredag!!

Godt at hcg-nivået øker! :love7
Høres skremmende ut med de blødningene, men i mange tilfeller er det heldigvis helt ufarlig. Ta en sjekk hos legen for sikkerhetsskyld.

Sender deg en stor klem:Heartbigred

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.

Håper at du kjem inn hit med ekstremt gode nyheter på fredag!!
Ja er klar over det :) Hadde blødninger med de andre også, men det var så mye koagler og vevlignende greier denne gangen, at jeg var helt sikker på at det hadde «gått gæli». Skal sjekke ut både artikkel og podcast. Tusen takk for tips :)
Satser på gode nyheter ja <3

Høres ut som meg i forrige graviditet. Det ble baby likevel :-) lykke til!

Krysser fingre for uskyldig blødning og at alt er bra på fredag :):Heartred

Så bra med økning i HCG. Håper det er slutt på blødninger nå. :)

Skjønner det er frustrerende med blødninger. Tankene går jo fort over på sa. Håper du ikke kommer til å blø flere ganger og at det går riktig vei. Positivt at du fikk 3+ :)

Back
Topp