Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bedt spesifikt om utskrapning for å slippe unna rester og flere runder. Håper jeg får ønsket mitt. Så da to vanlige mens.. da kan jeg håpe på innsett i februar ca...Trist å høre du har mistet[emoji17] Ta vare på deg selv[emoji173]️ Jeg har måttet vente to vanlige mens etter utskrapning. Mens ved vanlig abort/Cytotec kun en vanlig mens.
Jeg vet ikke hvilken praksis St. Olavs har på det. Dette var i Porsgrunn. Du burde følge med selv etter utskrapning. Jeg hat hatt rester etter begge mine utskrapninger. Legene sier de jobber i blinde. Første gang hadde jeg såkalt rerevisio, ny utskrapning. Og andre gangen tok de hysteroskopi og fjernet restene med biopsitang. Er noe dritt å oppleve dette du er gjennom nå. Tenker på deg!!Jeg har bedt spesifikt om utskrapning for å slippe unna rester og flere runder. Håper jeg får ønsket mitt. Så da to vanlige mens.. da kan jeg håpe på innsett i februar ca...
Okei, sikkert derfor de gjerne vil ha et par sykluser i mellom pga fare for rester.Jeg vet ikke hvilken praksis St. Olavs har på det. Dette var i Porsgrunn. Du burde følge med selv etter utskrapning. Jeg hat hatt rester etter begge mine utskrapninger. Legene sier de jobber i blinde. Første gang hadde jeg såkalt rerevisio, ny utskrapning. Og andre gangen tok de hysteroskopi og fjernet restene med biopsitang. Er noe dritt å oppleve dette du er gjennom nå. Tenker på deg!!
Ja, også litt for å bygge opp slimhinnen igjen.Okei, sikkert derfor de gjerne vil ha et par sykluser i mellom pga fare for rester.
Ble lei meg når jeg leste dette. Så utrolig trist at du mistet. Sender en stor klemLurer på om noen kjenner til hvor lenge jeg må vente fra utskrapning til nytt fryseforsøk?

Lurer på om noen kjenner til hvor lenge jeg må vente fra utskrapning til nytt fryseforsøk?