Medikament støtte

Har prøvd både lutinus og cyclogest.. går på cyclogest nå, det er stikkpiller og blir en del gris det også, vi har sex før jeg setter pillen, også må jeg bare belage meg på at mannen ser ut som en snømann etterpå :hilarious: tror ikke crinone er så stor forskjell, den skal visstnok være bedre enn f.eks lutinus

Hahaha, snømann faktisk.. jeg tar jo gel’en på morgenen, og vi pleier å ha sex på kvelden, så da er jo som regel det meste overflødige allerede ute. Hva sier mannen din til å bli snømann? Synes han det er greit?
Hos oss er det mannen som holder igjen, mens jeg sier at det går bra. Han var skeptisk til sex de andre gangene jeg var gravid også da, for han ville ikke gjøre noe skade. Han er altfor omtenksom..

Hahaha, snømann faktisk.. jeg tar jo gel’en på morgenen, og vi pleier å ha sex på kvelden, så da er jo som regel det meste overflødige allerede ute. Hva sier mannen din til å bli snømann? Synes han det er greit?
Hos oss er det mannen som holder igjen, mens jeg sier at det går bra. Han var skeptisk til sex de andre gangene jeg var gravid også da, for han ville ikke gjøre noe skade. Han er altfor omtenksom..
Han får seg noe, så han er fornøyd. Gjelder bare å ikke se ned mens man holder på :hilarious:

Han får seg noe, så han er fornøyd. Gjelder bare å ikke se ned mens man holder på :hilarious:

Haha, se ned nei.. en ser da hverandre alltid dypt inn i øynene gjennom hele seansen :wideyed:

Dere med crinone; er den farget når det kommer ut rester hos dere? Restene fra kremen var litt rosa nå. Går i panikkmodus med en gang..:sorry:
Hadde såvidt sex i går, kanskje det påvirket?
:anyone

Dere med crinone; er den farget når det kommer ut rester hos dere? Restene fra kremen var litt rosa nå. Går i panikkmodus med en gang..:sorry:
Hadde såvidt sex i går, kanskje det påvirket?
:anyone

Ikke erfaring med crinone, men slimhinnene er litt highwire når man er gravid, og små blødninger etter sex, innvendig ul etc er ihvertfall helt vanlig :)

Dere som går på Crinone...
Har dere sex mens dere går på det? Det er jo litt stæsj «oppi der» og det kan vel lett bli litt grisete?
Sorry det intime spørsmålet, men jeg har ikke så mange venninner med sånne erfaringer liksom ikke så mange å spørre om sånt :p

Mannen min er på sjøen nå da, men sist jeg gikk på det «ryddet» jeg litt oppi der, så hadde vi sex på kvelden før jeg satt ny[emoji4]

Mannen min er på sjøen nå da, men sist jeg gikk på det «ryddet» jeg litt oppi der, så hadde vi sex på kvelden før jeg satt ny[emoji4]

Haha, du ryddet ja.. mannen er på jakt i dag, så kanskje jeg burde gjøre det samme :rolleyes:

Haha, du ryddet ja.. mannen er på jakt i dag, så kanskje jeg burde gjøre det samme :rolleyes:

I mangel på et bedre ord, så ja [emoji23] crinone er jo noe herk, det klistrer seg jo oppi der som vått avispapir!
Lutinus renner ut igjen om morningen, vet ikke helt hva jeg foretrekker..

Ikke erfaring med crinone, men slimhinnene er litt highwire når man er gravid, og små blødninger etter sex, innvendig ul etc er ihvertfall helt vanlig :)
Kom ikke noe mer, så håper det var bare helt uskyldig. :)

Back
Topp