Medikament støtte

Chranne

Betatt av forumet
Hei! Skummelt å ta steget til å være aktiv i et terminforum igjen men, hei!

Flere en meg som får medikament støtte? Etter flere MA og SA krysser jeg fingrene for at dette nå skal gjøre susen!

Nesten litt gru-gleding med hele prosjektet[emoji51]

Hei! Skummelt å ta steget til å være aktiv i et terminforum igjen men, hei!

Flere en meg som får medikament støtte? Etter flere MA og SA krysser jeg fingrene for at dette nå skal gjøre susen!

Nesten litt gru-gleding med hele prosjektet[emoji51]

Hei!
Velkommen til oss :)

Jeg går på medisiner etter fryseforsøk(ivf) og slutter med det ca 10+0, ikke at det teller helt da, menmen

Hei og velkommen [emoji2] og gratulerer [emoji173]️

Jeg går på blodfortynnende og progesteron (crinone) som støtte [emoji4] hva tar du?

Gratulerer så mye og velkommen inn hit ❤️

Hei! Bruker Progynova og Cyclogest fram til og med uke 9+6 pga fryseforsøk :)

Hei, og gratulerer! Står på crinone (progresteron) pga historikk med ma. Skal stå på det til uke 12 :)

Jeg går på medisiner etter fryseforsøk(ivf) og slutter med det ca 10+0, ikke at det teller helt da, menmen

Hei og velkommen [emoji2] og gratulerer [emoji173]️

Jeg går på blodfortynnende og progesteron (crinone) som støtte [emoji4] hva tar du?

Hei! Bruker Progynova og Cyclogest fram til og med uke 9+6 pga fryseforsøk :)

Hei, og gratulerer! Står på crinone (progresteron) pga historikk med ma. Skal stå på det til uke 12 :)

Tusen takk jenter! Dette blir spennende! Synes det virker som det er store forskjeller på hva som blir forskrevet? Og også i forhold til hvor lenge det skal brukes. Klart litt forskjell hvis det er IVF men synes likevel at det ikke likt.

Jeg får progesteron, blodfortynnende og prednisolon.

Tusen takk jenter! Dette blir spennende! Synes det virker som det er store forskjeller på hva som blir forskrevet? Og også i forhold til hvor lenge det skal brukes. Klart litt forskjell hvis det er IVF men synes likevel at det ikke likt.

Jeg får progesteron, blodfortynnende og prednisolon.

Ja, det handler vel litt om hva man får medisin for etc.

Jeg går for eksempel på blodfortynnende fordi jeg hadde en liten morkake sist [emoji4]

Hei og velkommen :)
Jeg går på progesteron for tidligere ma.

Hei og velkommen hit :D

Jeg får også progesteronstøtte (Crinone) etter at nurket sluttet å utvikle seg to ganger på rad. Skal gå på dette fram til uke 12 ca.
So far, so good!

Gravid på fryseforsøk i naturlig syklus, så går bare på cyclogest. Skal egentlig slutte i neste uke, men tror nok jeg fortsetter en god stund til :)

Dere som går på Crinone...
Har dere sex mens dere går på det? Det er jo litt stæsj «oppi der» og det kan vel lett bli litt grisete?
Sorry det intime spørsmålet, men jeg har ikke så mange venninner med sånne erfaringer liksom ikke så mange å spørre om sånt :p

Dere som går på Crinone...
Har dere sex mens dere går på det? Det er jo litt stæsj «oppi der» og det kan vel lett bli litt grisete?
Sorry det intime spørsmålet, men jeg har ikke så mange venninner med sånne erfaringer liksom ikke så mange å spørre om sånt :p
Har prøvd både lutinus og cyclogest.. går på cyclogest nå, det er stikkpiller og blir en del gris det også, vi har sex før jeg setter pillen, også må jeg bare belage meg på at mannen ser ut som en snømann etterpå :hilarious: tror ikke crinone er så stor forskjell, den skal visstnok være bedre enn f.eks lutinus

Gravid på fryseforsøk i naturlig syklus, så går bare på cyclogest. Skal egentlig slutte i neste uke, men tror nok jeg fortsetter en god stund til :)
Jeg fortsetter til jeg er tom, jeg :p

Jeg fortsetter til jeg er tom, jeg :p
Såklart :) Men jeg hadde litt fra før liggende, og har fått ordna en resept privat så jeg kan i teorien gå på cyclogest fram tom uke 12 :p

Back
Topp