Lillemor sovner så å si alltid ved brystet, så når jeg ikke vil at hun skal sovne på meg passer jeg på at siste del av ammingen foregår liggende på et sted hvor hun kan ligge selv. Så flytter jeg meg sakte og forsiktig bort fra henne slik at hun blir liggende alene
Funker her vertfall 
Og ang. det med bilstol. Dersom du har vogn som bilstolen kan festes på, kan du bare koble den på der, så slipper du å bekymre deg for helning. På de nyere vognene er jeg rimelig sikker på at den skal vere rett, men greit å sjekke ut for sikkerhetsskyld da
Og ang. det med bilstol. Dersom du har vogn som bilstolen kan festes på, kan du bare koble den på der, så slipper du å bekymre deg for helning. På de nyere vognene er jeg rimelig sikker på at den skal vere rett, men greit å sjekke ut for sikkerhetsskyld da
) og kjenner mer igjenn sove/makkelyder som hun kan lage uten at hun trenger meg og sulten grinete lyder
Min mor og bare lo når jeg sa at vi samsov og han ikke ville ligge for seg selv, og sa babyen kom til å bli så bortskjemt. Prøver å ikke bry meg og tenker de er fra en annen generasjon der skrikekurer var tingen...