Jeg savner dere!!

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Har vært så super travelt at jeg falt ut av skjult! Men savnrr dere sånn! Hva skulle til for å komme inn igjen??
 
Så kjedelig! Tror kravet for å komme inn igjen er å vente to uker fra du mistet tilgangen og skrive ti innlegg her ute på åpent. Gutt2015Jente2017Lille2019 er tilgangsansvarlig og kan sikkert hjelpe :)
 
Jeg falt også ut denne måneden. [emoji31]
Sendte en melding til tilgangsansvarlig med spørsmål om å få komme inn igjen. Måtte vente ei uke, men nå får jeg tilgang igjen.
Enig med deg i at det er fryktelig kjedelig å miste tilgangen etter så lang tid!
Det vil jo komme travle måneder (ikke minst nå som det nærmer seg jul!).
Føler at når vi har vært medlem i to har vi på en måte "fortjent retten" til å være med videre (så lenge man har vært noe/litt aktiv!).
 
Ja, kansje en diskusjon vi kunne tatt det? Nå er det såpass lenge vi har vært med, så føler og litt på at retten til å være VIP og få lov til å bli er der :) Ikke er vi så mange heller :)
 
Har byttet nick til Gutt2015Jente2016Lille2019, har motatt meldingen din :) Skal høre med de andre på skjult forum om hva de tenker, men som Anki nevner over her, så fikk ho tilbake tilgang etter en uke karantene uten noen innlegg siden det er helt dødt på åpent forum :) De fleste på skjult forum skriver langt over ti innlegg i måneden :)
 
Nå ligger det en avstemning innpå skjult forum med frist til 21.00 tirsdag, flertallet bestemmer :) Kommer med en oppdatering i løpet av onsdagen :)
 
Ja, virkelig.. hatt en syyyykt travel periode, og da er det så lett..
 
Har savnet deg også og lurt på hvor det ble av deg <3
Godt å lese at det bare var pga travel hverdag at du falt ut av skjult ;)
 
Ja, gjør det jeg kan for å komme meg tilbake :)
Er i gang en avstemming der inne, og flertallet er for at vi som "alltid" har vært der skal få bli uten krav til innlegg. Ser jo at det varierer veldig hvor mye hver enkelt er aktiv, og vet jo det varierer mye med meg selv også - enkelte perioder er jeg mest inne og bare leser, uten å kommentere :p
 
Er i gang en avstemming der inne, og flertallet er for at vi som "alltid" har vært der skal få bli uten krav til innlegg. Ser jo at det varierer veldig hvor mye hver enkelt er aktiv, og vet jo det varierer mye med meg selv også - enkelte perioder er jeg mest inne og bare leser, uten å kommentere :p
Skal tro hvem som satte dere på den tanken a ;)

Synes vi har fortjent livstid vip status innpå der!
 
Back
Topp