Tobakk...

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Jeg er veldig i mot snus og røyk under svangerskapet. Men jeg klarer ikke slutte å snuse i prøveperioden. Jeg har hatt 3 år hvor jeg ikke har snuset. Begynte på igjen for et år siden :(

Jeg trenger motivasjon. Jeg vet det er det beste å slutte utilfelle den sitter, men jeg klarer ikke :(
Vet jeg klarer å slutte på dagen jeg får positiv strek. Men da har man jo hatt spiren i magen en stund allerede :/

Flere som meg?
 
Røykte gjennom prøveperioden jeg..
 
Røyking er dumt og harry. Men bortsett fra det, så er en ikke gravid så mange dagene før en positiv test at det har så mye å si.
 
Jeg sluttet ikke før testen var selvlysende positiv.
 
Hvis du absolutt ikke vil slutte men er redd for de få dagene før positiv test, hva med å slutte fra positiv eggløsningstest til du er sikker på at du ikke er gravid?
Er rimelig sikker da på at de få dagene ikke skal noe særlig å si allikevel, men hvis det kan få deg til å føle deg bedre :)

Det er bare at sist vi prøvde prøvde vi i 2 år. Håper ikke det har så mye å si. Jeg er så frem og tilbake om jeg skal slutte nå. Hatt eggeløsning akkurat :) men nå er jeg tom. Kanskje jeg skal slutte nå :/ :nailbiting:
 
Jeg sluttet ikke før testen var selvlysende positiv.
Jeg er så usikker. Man vet jo ikke hvor skadelig det er. Og jeg vil liksom være sunn under svangerskapet. Men det er jo ikke veldig lenge man venter på test da :p
 
Du får ikke gjort så mye skade på den lille celleklumpen, men nikotin gir generelt dårligere eggkvalitet så det kan bli vanskeligere å bli gravid med et levedyktig foster!
Kan det være en motivasjon?
 
Back
Topp