Synarela og eggløsning

Sitrus.

Gift med forumet
Jeg startet på Synarela i dag, på dag 20 i syklus etter avbrutt forsøk (hadde uttak men ikke innsett). Det som stresser meg er at jeg ikke har hatt el enda, ut i fra symptomer tror jeg kanskje at jeg får/har el i dag da, evt skulle fått i morgen. Vanligvis er jeg helt stabil på dag 13/14, men har vært litt forsinket før også etter forsøk, bare ikke så mye som nå. Noe som vet om dette et problem i forhold til sprayen? Redd jeg får cyster eller noe om egget ikke vil slippe nå som jeg har begynt på spray, eller at blødningen ikke rekker å komme før sprøytestart. Skal etter planen starte på sprøyter om tre uker.

Har aldri tenkt på dette med eggløsning ifht synarela...

Har aldri tenkt på dette med eggløsning ifht synarela...

Nei, ikke jeg heller, men begynte å tenke fordi jeg leste et sted at «det er vanlig å starte på CD21/ca 1 uke etter eggløsning» og da ble jeg litt stressa. Men tror jeg har googlet meg fram til at det evt vil være for tidlig eggløsning som er problemet. Og nå tror jeg at jeg hadde el i går, selv om jeg starta spray på torsdag, så da går det vel sikkert fint!

Nei, ikke jeg heller, men begynte å tenke fordi jeg leste et sted at «det er vanlig å starte på CD21/ca 1 uke etter eggløsning» og da ble jeg litt stressa. Men tror jeg har googlet meg fram til at det evt vil være for tidlig eggløsning som er problemet. Og nå tror jeg at jeg hadde el i går, selv om jeg starta spray på torsdag, så da går det vel sikkert fint!
Huff.. dem der googlingen er både på godt og vondt. Kunne du ikke hørt med klinikken? De sa aldri noe om det til meg når jeg startet på synarela. Men så gjør jo klinikkene så forskjellig og

Huff.. dem der googlingen er både på godt og vondt. Kunne du ikke hørt med klinikken? De sa aldri noe om det til meg når jeg startet på synarela. Men så gjør jo klinikkene så forskjellig og

Ja, jeg vet.. skal ikke på kontroll før sprøytestart heller, som jeg vet en del klinikker har, så da blir man litt nervøs. Tenkte uansett kanskje å ringe dem på mandag for noe så da kanskje jeg skal bestemme meg for det og spørre samtidig :) greit å slippe å tenke mer på det!

Ja, jeg vet.. skal ikke på kontroll før sprøytestart heller, som jeg vet en del klinikker har, så da blir man litt nervøs. Tenkte uansett kanskje å ringe dem på mandag for noe så da kanskje jeg skal bestemme meg for det og spørre samtidig :) greit å slippe å tenke mer på det!
Greit å bare spørre, så du slipper å bruke masse krefter på å bekymre deg, ja. Masse lykke til. Håper det klaffer for dere denne gangen! <3

Back
Topp