Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det syns jeg. Jeg bad om det, men de hadde ikke noe annet ledig. Så da ble det ikke intervju på meg. Helt greit, jeg måtte ikke ha den jobben. Men den var interessant nok til at jeg spurte om en annen dag. De sa jo også jeg skulle si ifra om det ikke passet, så da syns jeg det var innafor.Men ikke kan komme akkurat da, er det greit å be om å få endre dag?
Jeg vil ha jobben men håper det går greit åJa, det syns jeg. Jeg bad om det, men de hadde ikke noe annet ledig. Så da ble det ikke intervju på meg. Helt greit, jeg måtte ikke ha den jobben. Men den var interessant nok til at jeg spurte om en annen dag. De sa jo også jeg skulle si ifra om det ikke passet, så da syns jeg det var innafor.
Det vil jeg også men veldig dumt å endre når jeg bare er vikar noen dager igsåJeg tror ikke jeg hadde vågd å spørre, men det er vel helst fordi jeg så gjerne vil få fast jobb![]()
Skjønner, det er ikke enkeltDet vil jeg også men veldig dumt å endre når jeg bare er vikar noen dager igså

Nope er ikke detSkjønner, det er ikke enkelt![]()
Selv om du fra før hadde vært arbeidsløs?Har bedt om det flere ganger.
Hadde ny arbeidsgiver ikke klart å finne ny dato hadde jeg takket nei til jobben. Da hadde nok de på den nye jobben trolig vært litt for lite smidige spør du meg.
(jeg er kun tilkallingsvikar, skjønner du Selv om du fra før hadde vært arbeidsløs?(jeg er kun tilkallingsvikar, skjønner du
)
Men ikke kan komme akkurat da, er det greit å be om å få endre dag?
Det er santAltså, kan du ikke, så kan du ikke. Hadde vel ikke droppet intervjuet for en kaffeavtale med venninner. Men enkelt oppsummert: har du en god grunn til å ikke kunne akkurat da, og de prøver å få deg til å ta tidspunktet likevel så sier det mye om hvordan de vil forholde seg til deg og tiden din etterpå.
Hvorfor kan det gi dårlig inntrykk?Hadde prøvd å ikke bytte til annen dag, da det kan gi dårlig intrykk. Men kommer jo helt an på hvorfor en må bytte. Hadde hvertfall forklart hvorfor.
Hvorfor kan det gi dårlig inntrykk?