Når det kommer barn på døren hvor mye/mange godteri får de? Husker jeg fikk spørsmål fra ungene om hvor mange de kunne ta, og ble usikker på hva som er normal mengde... Kjøper sånn halloween godteri som er enkelt pakket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjedde her ogsåHer kom det ingen på døra i fjor, så da gikk alt til meg. Oops. [emoji13][emoji6]
Men hadde også tenkt 2-3 til hvert barn, da jeg kjøpte fox/smørbukk o.l.
Jeg ble kjempelei meg altså!
Haha. [emoji23] Jeg ble faktisk litt skuffa, for der jeg bodde før var inngangsdøra på en måte gjemt i hagen, så dette var første året med en godt synlig inngangsdør. Men neida, ingen barn her. Men nå har både jeg og naboen nyfødte, så vi får sende dem på runde i sameiet om et par år. [emoji12]Det skjedde her ogsåJeg ble kjempelei meg altså!
![]()
Var kommet godt ned i fox-posen seln, så kjøpte dumle i dag. [emoji23]Shit... Jeg har nettopp spist opp godteriet jeg kjøpte før i dag.. må slå av utelyset i morgen da.. hmm..
Her kpmmer det 50 ++. Barn på døra så det kommer nok sn på hvor man borHar innpakket godteri men har lagt klart i fine poser. 6 biter la jeg i hver pose og har pakket 30 poser klart. Var kanskje litt mange det ser jeg nå. Jaja, digg for barna. Har ekstra godis hvis det skulle komme fler. Varierer veldig hvor mange som kommer. Synes det er gøy med Halloween så her pyntes det.
Det kom veldig mange i år. Må ha vært over 50 stykk. Glad jeg hadde en god del ekstra med godis. Ble vellykket.Her kpmmer det 50 ++. Barn på døra så det kommer nok sn på hvor man bor