Er jeg gravid?

Lille spiren

Andre møte med forumet
4A41D48B-7227-4977-B211-B772B84C2526.jpeg
Hei!
Jeg er på rugedag 10 i mitt 4. Ivf forsøk. Har vært prøver i flere år. Jeg hadde ikke troen på at det gikk denne gangen for jeg har hatt så innmari med pms symptomer. Men så fikk jeg det jeg tror er positiv test i dag med respons sin tidlig test. Imidlertid står det på testvedlegget at dersom streken er grå er man ikke gravid. Hvordan ser en grå strek ut da? Kan jeg være gravid? Kan nesten ikke tro det!
 
Det det er ingen grå strek :) Eneste jeg er usikker på er om det kan være litt tidlig å teste? Det hender du får hormoner ved IVF som kan gi positivt utslag selv om du ikke er gravid. Når fikk du beskjed om at du kunne teste?
 
Så bra!!! Jeg har ikke fått HCG hormoner siden eggløsningssprøyten for 15 dager siden (to dager før uttak) og de sier HCG går ut etter 9 dager. Så da er jeg foreløpig gravid i alle fall? Håper spiren klorer seg fast!
 
Det der er definitivt ikke noe skyggestrek hvertfall:happy: nå kan jeg ingenting om ivf osv, men du har hvertfall hcg i kroppen :D
 
Hurra! Dersom jeg har HCG i kroppen, så er jeg gravid! På klinikk Spiren i Trondheim der jeg har tatt ivf sa de at HCG fra infeksjonene var ute va kroppen etter 9 dager, og det ett 6 dager siden. Så lenge dette ikke er en skyggestrek eller grå strek så er jeg gravid! Takk for svar
 
Hurra! Dersom jeg har HCG i kroppen, så er jeg gravid! På klinikk Spiren i Trondheim der jeg har tatt ivf sa de at HCG fra infeksjonene var ute va kroppen etter 9 dager, og det ett 6 dager siden. Så lenge dette ikke er en skyggestrek eller grå strek så er jeg gravid! Takk for svar
Gratulerer :Heartred
 
Så bra!!! Jeg har ikke fått HCG hormoner siden eggløsningssprøyten for 15 dager siden (to dager før uttak) og de sier HCG går ut etter 9 dager. Så da er jeg foreløpig gravid i alle fall? Håper spiren klorer seg fast!
Gratulerer så mye! Det er definitivt ingen skyggestrek eller grå strek. Krysser fingrene for en terminspire :Heartred
 
Ser positiv ut for meg [emoji1][emoji173]️
 
Den er positiv ja. Gratulerer :D
 
Gratulerer! Så fantastisk :Heartred
 
Back
Topp