Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, herlig! Sjekket akkurat selv, er 19 dager til tosifret her. Shit, det er så kort tid til, og tosifret er veldig lite det også!! [emoji16][emoji16]jeeei i morgen er eg ned på to sifret tall100 dager til termin i dag
![]()
![]()
Gjekk ut med svangerskapspenger 19 juli eg så eg har våre lenge hjemme heheYey! Tida går fort nå. Snart er det jul, og etter det er straks permisjon!
Åh, jeg skulle sååå gjerne vært hjemme! Balansere tidsfrister på jobb med familieliv +lite energi og treg hjerne i svangerskapet begynner å ta påGjekk ut med svangerskapspenger 19 juli eg så eg har våre lenge hjemme hehelitt kjedelig men får no gjort litt her hjemme
![]()
Ja huff det vil eg tru tar på!! Når går du ut i permisjon da??Åh, jeg skulle sååå gjerne vært hjemme! Balansere tidsfrister på jobb med familieliv +lite energi og treg hjerne i svangerskapet begynner å ta på![]()
Slutten av januar. Men tida går nok fort dit tenker jegJa huff det vil eg tru tar på!! Når går du ut i permisjon da??![]()