Litt tøft å ta opp, men håper noen kan ha noen gode ord på lur <3
Etter å ha opplevd en MA i uke 12, føler jeg nå absolutt ingen glede ved å være gravid, kun bekymring og redsel.
Legen ber meg være glad fordi jeg er gravid, men jeg klarer ikke å slappe av.
Hadde litt lysebrun/gul utflod på fredag, og ble helt hysterisk. Hadde litt av det samme i morgest også. Har ikke troen på at det går bra, og gruer masse til TUL på fredag.
Kommer ikke til å slappe av hvis den viser et hjerte som slår. Ei heller om jeg får flere UL etter det. Jeg er trist og bekymra, og redd for å måtte gå gjennom en abort igjen. Kjenner flere som er gravide nå, og det er så vondt.
Etter å ha opplevd en MA i uke 12, føler jeg nå absolutt ingen glede ved å være gravid, kun bekymring og redsel.
Legen ber meg være glad fordi jeg er gravid, men jeg klarer ikke å slappe av.
Hadde litt lysebrun/gul utflod på fredag, og ble helt hysterisk. Hadde litt av det samme i morgest også. Har ikke troen på at det går bra, og gruer masse til TUL på fredag.
Kommer ikke til å slappe av hvis den viser et hjerte som slår. Ei heller om jeg får flere UL etter det. Jeg er trist og bekymra, og redd for å måtte gå gjennom en abort igjen. Kjenner flere som er gravide nå, og det er så vondt.
Håper det blir bedre med tiden for deg også. Som nevnt over her, må man bare gi seg hen til at man ikke har noen kontroll. Og det er en veldig vanskelig ting å gjøre.
Er 6+6 i dag.
Ble satt opp en ny time igjen om noen uker, veldig deilig å bli tatt på alvor i forhold til MA og følelsene rundt det.