Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Her hadde vi 17 grader for bare noen dager siden, så jeg har drøyet vinterposen litt og heller kledd babyen mer de dagene det har vært kaldt. Men nå la jeg han i posen, så utrolig deilig og lunt ut oppi der!

Den har ikke vært det så lenge men det var kaldt for et par uker siden så da fikk hun den i vogna når vogna likevel var hjemme i høstferien.
Vogna står altså fast i bhg og de har bare kledd mindre på henne når det var varmere. Jeg har ikke baby da, hun er snart tre år gammel, men sover en times tid i bhg
 
Huff da.

Helsogvis snart november ang den dataen.
Men dundrende hodepine og dårlig natt, No good.

Håper dagen bare går oppover fra her da
Heldigvis snart november, ja.
Får skylde på mye reise som grunnen til jeg gikk over kvoten :p

Er heldigvis blitt noe bedre nå
 
Desverre er han i god stil på.vei til å huske bare at det ikke var gøy, det var slitsomt og han hadde ikke fri hele helga. Han har i sitt tungsinn lett for å snu minner slik.

Det er jo kjempe trist[emoji20] er han ofte trist og negativ?
 
Hadde store problemer med å sovne i går kveld, og våknet flere ganger i løpet av natten.
Ikke noe problem, møtet startet først kl 0915, og det er 5 minutter å gå dit fra hotellet.
Jeg kan sove lenge.....Hadde det ikke vært for denne sirkelsagen som startet rett utenfor vinduet mitt kl 0700....

Tar opp telefonen og ser den maser om en system oppdatering som jeg starter, oi, har vist glemt å sette telefonen på tråløst nett og det røk resten av datapakken min....

Og nå har jeg en hei dundrende hodepine

Ingen god morgen her.

Håper dere har en bedre morgen

Æsj da, klem til deg[emoji173]️
Troe du vinner når det gjelder kjip morgen[emoji13]
 
Back
Topp