Blødning.....

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Noen her som har opplevd blødninger pga veldig tykt endometrium?

Hatt store blødninger i 2 dager nå, som jeg trodde var menstruasjon.
Etter en prat med klinikken, mente dem at det var for tidlig å få den allerede, og trodde at det var pga at jeg hadde ekstremt tykt endometrium før innsett...

Noen erfaringer?

Ikke helt det samme, men jeg hadde blødning siste dagene med stimulering og ca en uke frem. Uttak/innsett ble avlyst, men ikke på grunn av blødningen. Faktisk var slimhinnen ikke så veldig påvirket. Fikk ikke noen forklaring på hvorfor jeg fikk blødning og det var ikke noe de hadde opplevd før, men kan godt tenke seg at det var på grunn av at endometriet var ekstremt tykk. Hvor langt i prosessen er du?

Ikke helt det samme, men jeg hadde blødning siste dagene med stimulering og ca en uke frem. Uttak/innsett ble avlyst, men ikke på grunn av blødningen. Faktisk var slimhinnen ikke så veldig påvirket. Fikk ikke noen forklaring på hvorfor jeg fikk blødning og det var ikke noe de hadde opplevd før, men kan godt tenke seg at det var på grunn av at endometriet var ekstremt tykk. Hvor langt i prosessen er du?
Jeg er på rugedag 10.
Egentlig har jeg gitt opp hele forsøket, siden jeg får negative tester. Testet NEG. Igår 14 dpo.
Men blødningen kom en uke etter innsett , og dem mente at det var for tidlig med mensen . Og for tidlig å teste. Ikke kan jeg skjønne hvorfor, for de fleste har jo positivt til nå, om det skulle være noe.. veldig kjedelig å gå å blø konstant hvertfall. Og hvertfall når man skal bruke bind.

Jeg er på rugedag 10.
Egentlig har jeg gitt opp hele forsøket, siden jeg får negative tester. Testet NEG. Igår 14 dpo.
Men blødningen kom en uke etter innsett , og dem mente at det var for tidlig med mensen . Og for tidlig å teste. Ikke kan jeg skjønne hvorfor, for de fleste har jo positivt til nå, om det skulle være noe.. veldig kjedelig å gå å blø konstant hvertfall. Og hvertfall når man skal bruke bind.

Hmmm, krysser fingrene for sen positiv test.

Så synd du ikke har fått det enda. Håpet sånn for deg.
En uke etter innsetting hørtes jo nesten ut som festeblødning, bare at da skulle vel testen bli positiv snart.

Er ikke greit å gå sånn uten et klart svar.
Beste ønsker til deg.

Hmmm, krysser fingrene for sen positiv test.

Så synd du ikke har fått det enda. Håpet sånn for deg.
En uke etter innsetting hørtes jo nesten ut som festeblødning, bare at da skulle vel testen bli positiv snart.

Er ikke greit å gå sånn uten et klart svar.
Beste ønsker til deg.
Festeblødning er nok altfor sent . Satte inn blastocyst som skal feste seg innen et døgn etter innsett.
Blødningen holder heldigvis å avta nå, men jeg har mensensmerter så det holder da. Har ikke turt å teste siden 14 dpo. 2 dager siden. Tenkte vente til hvertfall imorgen.
er Ganske stresset kjenner jeg. Får bare håpe at jeg er en av de få som tester sent, som det går bra med❤️
Takk for omtanken:)

Back
Topp