Jeg har også ei som er veldig varm og bruker fortsatt høst/vårpose i vogna nå, med ned mot 0 grader. Nå er mi riktignok 16 mnd, men i fjor på denne tida var hun 4 mnd og brukte easygrow sin vinterpose til bilstol i vogna. Den var aaaalt for varm å bruke i bilen, men i vogna fungerte den perfekt. Den har dun, men er ikke så fluffy og kokvarm som reflexposen vi opprinnelig lånte.
Av vinterpose fikk vi en kjempegod voksi active, men den er så tykk og varm at vi ikke kan bruke den før det bikker minusgrader, og da kun med body og strøpis +tynn lue. I år har jeg kjøpt en brukt odenwalder til bhg bruk, og den er tynnere og passer temperaturen hennes bedre. Jeg er dog uikker på om det at den er tynnere også skyldes at den er brukt og vaska, eller om disse posene er tynnere i seg selv. jeg vil tro at det beste er å dra i butikk og se, kjenne og forhøre deg. Hvor i landet du bor, hvilke temperaturer dere har, vind, luftfuktighet (sjøluft, innenlandsluft) er også med å påvirke hva som fungerer best.