Litt sexprat

M

My heart

Guest
Har dere merket at skjeden er forandret etter fødsel?
Jeg føler igrunn at ting er det samme, men føler skjeden er blitt kortere på en måte.
St det kan gjøre vondt om han støter den helt inn.

Så neste spm.
Hvordan opplever dere å «bli tatt bakfra» ?
Jeg får av og til en følelse av å bli brukt, ser ikke mannen liksom, og det er litt turn Off..
er dette bare meg eller er det andre som føler det litt sånn ?
 
Nå har jeg bare hatt en vaginal fødsel, men føler ikke at noe har blitt annerledes etter den, hadde vel en 4-5 sting.

Litt enig med deg når det gjelder bakfra, det kan føles fantastisk, men helst ikke for ofte....
 
Føles som om skjeden er blitt kortere her også - spesielt etter tredje og siste fødsel, skyldes fremfall. Han må være litt mer forsiktig nå enn før, ellers kan det gjøre litt vondt.

Jeg synes bakfra er digg :D
 
Last edited:
Jeg synes skjeden føles kortere, spesielt når det nærmer seg mensen. Jeg hadde keiersnitt så jeg skjønner liksom ikke helt hvordan det kan ha seg:hilarious:

Bakfra er digg!:D
 
Vaginal fødsel, ingen forskjell.

Liker bakfra, er knall. Liker litt dominerende menn :D
 
Litt endring er det. Trangere men ikke kortere tror jeg.

Bakfra er best syns jeg :D
 
2 vaginale her også å føler egentlig ingen forandring.

Når det gjelder bakfra liker jeg det en gang i blant.
 
Ja kan føles litt kortere her også. Blir heller ikke like våt som før fødsel. Så her blir det brukt glidemiddel i blant.

Bakfra er en av mine favorittstillinger :)
 
Shit!
Bare jeg som føler bakfra er litt ubehagelig?

Alle er forskjellige :) finnes jo mange andre stillinger å velge mellom hvis bakfra ikke er noe for deg!
Tmi, men her må jeg være veldig kåt for at bakfra skal være godt. Klarer ikke begynne med det liksom, det må være midt i økten eller på slutten [emoji23] føler at når vi starter opp så er skjeden kortere og da gjør det vondt om han kommer langt inn sånn som man gjør bakfra
 
Føler jeg er blitt enda trangere , og det sier mannen også. Pussig . Trodde heller motsatt :hilarious: Og liker det meste, variasjon :cool:
 
Føler ikke noe annerledes. Egentlig blir det bedre bedre , men det kommer vel med årene også :)
 
Har dere merket at skjeden er forandret etter fødsel?
Jeg føler igrunn at ting er det samme, men føler skjeden er blitt kortere på en måte.
St det kan gjøre vondt om han støter den helt inn.

Så neste spm.
Hvordan opplever dere å «bli tatt bakfra» ?
Jeg får av og til en følelse av å bli brukt, ser ikke mannen liksom, og det er litt turn Off..
er dette bare meg eller er det andre som føler det litt sånn ?
Hater misjonær stillingen, da er det heller bakfra altså. Ligge der som en feltmadrass, neitakk :p

Synes ikke det var mye forandring nei
 
Hater misjonær stillingen, da er det heller bakfra altså. Ligge der som en feltmadrass, neitakk :p

Synes ikke det var mye forandring nei

Haha :D
Det hele kommer vel an på forspill, og hvor lang tid en bruker for å bli klar..
 
Føles heldigvis normalt ut i skjeden etter 3 fødsler, kanskje blitt enda mer sensitiv ? :) Bakfra er digg det synes jeg :D
 
Som mannen sa, det er samme huset, men noen har ommøblert[emoji23][emoji23][emoji23]

Og bakfra.... heøt innafor en gang innimellom, føler meg ikke brukt av den grunn[emoji85]
 
Som mannen sa, det er samme huset, men noen har ommøblert[emoji23][emoji23][emoji23]

Og bakfra.... heøt innafor en gang innimellom, føler meg ikke brukt av den grunn[emoji85]
Ommøblert faktisk:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp