Matlyst

Blåfugl

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Det sies at en trenger mer energi og skal spise litt mer mot slutten av graviditeten. Men for meg har matlysten bare blitt dårligere, og jeg spiser nesten mindre enn før jeg var gravid. Delvis pga jeg blir fort mett, og delvis pga den hærsens halsbrannen:confused:

Flere som har fått dårligere matlyst siste tida?
 
Jeg kan heller ikke skryte på meg ekstrem matlyst, og sånn som med deg blir jeg fort mett (heldigvis ingen halsbrann) [emoji85]
Spiser også mindre som gravid enn hva jeg egentlig gjorde før, men skal innrømme at endel kalorier av sjokolade blir jo konsumert i løpet av uken [emoji28][emoji23]
 
Jeg spiser heller ikke mye, går heller ikke opp i vekt... men det går fint. Har litt å gå på fra forrige ammeperiode - DA var jeg sulten for å si det sånn :)
 
Jeg spiser heller ikke mye, går heller ikke opp i vekt... men det går fint. Har litt å gå på fra forrige ammeperiode - DA var jeg sulten for å si det sånn :)
Hehe:) Litt å gå på her også og er bare 1 kg unna det jeg veide på det meste med førstemann. Så sikkert ikke noe å bekymre seg veldig over. Jeg spiser jo!
 
Har også mindre matlyst, men mest når jeg må lage maten selv. Er også litt mindre plass, gitt [emoji23]
 
Jeg har økt matlyst og fått mer cravings :hungry: knekkebrød med leverpostei og klementiner!!
 
Økt matlyst men spiser mindre pga diabetesen, livredd for høye målinger! Så konstant sulten og «på slankern» kjennes det ut som :/
 
Hehe:) Litt å gå på her også og er bare 1 kg unna det jeg veide på det meste med førstemann. Så sikkert ikke noe å bekymre seg veldig over. Jeg spiser jo!

Jeg også er 1 kg unna maksvekt med førstemann [emoji87] matlysten er der, men har bare lyst på restaurantmat [emoji23][emoji23] og helst deluxe-sushi [emoji28]
 
Back
Topp