kjønn på UL +/- uke 13, stemte det?

men nr 1 var det tydelig gutt fra uke 15. Nr 2 gjemte seg veldig og fikk først vite i uke 19 at det var jente.

Fikk vite jente i uke 14+0. Oul i uke 19 sa jente, og ut kom ei jente. :)

Fikk beskjed om gutt i uke 15, viste seg å være jente på oul og bekfreftet på ultralyd i uke 24:joyful:

Nå tror jeg ikke hun som utførte ultralyden i uke 15 var så dreven på det så ikke rart det ble feil. Jeg så ingenting som kunne være guttedeler men følte jeg måtte tro på henne.
Kjønnet på de små er veldig like frem til uke 16/17 har jeg hørt og lest men tviler ikke på at en veldig erfaren ultralydtekniker kan finne det ut når de vet hva de ser etter.
Jeg kommer til å vente til ordinær ultralyd for å vite mer sikkert om vi er heldige og blir gravide igjen:)

Ja tok ultralyd i uke 13, gynekologen sa at erfaringsmesssig så ser det ut som en gutt. Hun tok feil. Det blir ei jente.

11+5 sa gyn at det så ut som gutt og at det var mer enn gjetning. Ul i uke 16,20,26 osv bekreftet det:-)

Stemte på begge min barn i uke 12 ble tatt på riksen. Første jente og andre gutt. Har nok mye med hvordan de ligger

Var på ultralyd 12+6, fikk beskjed om jente. Stemte både på OUL uke 18, og 3D uke 30.

Back
Topp