Kan man miste egg før uttak?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Dette er min første IVF. Egguttak blir på mandag og ett egg målte i dag (fredag) 21,5mm. Gyn sa dette var veldig bra. Hjemme får jeg høre at man kan få eggløsning før egguttak! At det kan hende jeg mister dette egget! Har bare 5, og dette er tydeligvis det beste. Er det mulig å miste egg før uttak?
Bruker menopur og synarela, hvis det har noe å si.

Jeg fikk beskjed om at det kunne skje, derfor var det viktig at det ble uttak selv om det var flere som ikke var store nok, fordi de ikke ville risikere å miste de største. Men de har jo vurdert situasjonen din og tilpasset deretter, så det går nok bra :)

Jeg fikk beskjed om at det kunne skje, derfor var det viktig at det ble uttak selv om det var flere som ikke var store nok, fordi de ikke ville risikere å miste de største. Men de har jo vurdert situasjonen din og tilpasset deretter, så det går nok bra :)

Det går vel mer på at de ikke jobber i helgene tror jeg:) Hadde det ikke vært for helga så hadde jeg sikkert satt Ovitrelle i kveld og hatt egguttak på det som nå er en søndag

Det går vel mer på at de ikke jobber i helgene tror jeg:) Hadde det ikke vært for helga så hadde jeg sikkert satt Ovitrelle i kveld og hatt egguttak på det som nå er en søndag
Det er absolutt en mulighet, men jeg vil tro at det går bra uansett, de tar vel ingen sjanser :)

Tror sjansene er mindre på synarela. Jeg hadde spontan eggløsning , men da mente de det var pga orgalutran.

Det har skjedd meg to ganger på orgalutran, men aldri på synarela (har hatt 3 forsøk av hver).

Back
Topp