Behandling for kviser når man prøver

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Hei! Jeg har vært plaget med kviser siden jeg har vært 10 år.
Prøvd forskjellige kremer og kurer uten at problemet blir helt borte.
Har valgt å holde meg unna roaccutan på grunn av alle bivirkningene. Er veldig skeptisk spesielt siden mannen tok det av samme grunn for mange år siden og fikk diabetes type1, veldig uvanlig men skummelt uansett.
Har gått på en kortere antibiotikakur som fungerte der og da.
Nå prøver jeg å bli gravid, og kan derfor ikke ta antibiotika i de verste periodene.
Er det noen kremer eller annet som er ok å bruke når man er gravid/prøver, og som faktisk fungerer ? :)
 
Hei! Jeg har vært plaget med kviser siden jeg har vært 10 år.
Prøvd forskjellige kremer og kurer uten at problemet blir helt borte.
Har valgt å holde meg unna roaccutan på grunn av alle bivirkningene. Er veldig skeptisk spesielt siden mannen tok det av samme grunn for mange år siden og fikk diabetes type1, veldig uvanlig men skummelt uansett.
Har gått på en kortere antibiotikakur som fungerte der og da.
Nå prøver jeg å bli gravid, og kan derfor ikke ta antibiotika i de verste periodene.
Er det noen kremer eller annet som er ok å bruke når man er gravid/prøver, og som faktisk fungerer ? :)

Hei:)
Det er ikke så lett å gi ei konktet anbefaling her på forumet da vi på apoteket ønsker å stille deg noen spørsmål for å finne riktig produkt for deg og din hud og din tilstand. En ting er å finne riktig krem, men det som er vel så viktig er at du renser huden din godt i forkant. Jeg vil anbefale deg til å bruke vår chat funksjon fra kl 09-20.

Roacutane er et spesielt legemiddel som lege avgjør ihvert enkelt tilfelle hvorvidt en skal bruke det eller ei. Det er nok ikke førstevalg og spesielt ikke for deg som er i fertil alder og prøve-fase. Ta gjerne kontkat på chat så vil kundesenteret hjelpe deg!

Ha en fin høstdag videre!

Mvh Kari, Komplett apotek
 
Back
Topp