Tenner

Lykkeliten1

Blir kjent med forumet
hvordan går det med deres små og tenner? Her er de to nederste tennene på full fart ut, men sliter helt sykt med tannpuss Får ikke den tannkosten inn! Andre som har hatt samme utfordring? Og er det noen som har tips til å få det til?
 
Han fikk sin første tann på tirsdag, i dag kom nabo tanna :) jeg var kjøpt den tannbørsten som ser litt ut som en bitering. Han elsker å leke med den. Har solidox barnetannkrem, den smaker jordbær. Så han blir glad hver gang det er tannpuss, det smaker jo godt :knegg:.

Hva med å la han leke litt med tannbørsten utenom tannpuss? Kanskje han da assiosieerer det med gøy?
 
Jaa, har kjøpt den tannkosten og hun har fått leke lenge med den. Det er med en gang jeg skal ta den i munnen at hun stenger all innpass Hun slikker bare av tannkremen Kanskje jeg skal bytte tannkrem til den med jordbær for å se om det funker bedre‍♀️
 
Her kom de to første tennene da han var 4 mnd gammel. Foreløpig ikke kommet noen flere [emoji4] tannpuss er ikke noe problem heldigvis, han gaper med en gang han ser tannbørsten. Elsker å tygge på den [emoji4]
 
2 tenner på vei opp her også. Tannpuss går fint, hun har lekt med tannkost i flere måneder [emoji28]
 
Her er tann nr 5 og 6 på vei [emoji28] bruker tannbørsten til både puss og lek, og han elsker både å tygge på den og pusse tennene :)
 
hvordan går det med deres små og tenner? Her er de to nederste tennene på full fart ut, men sliter helt sykt med tannpuss Får ikke den tannkosten inn! Andre som har hatt samme utfordring? Og er det noen som har tips til å få det til?

Her fikk han tannkost som tyggeleke da han var 4 måneder og har 3 tenner nå så her går det kjempe lett heldigvis. Han syns det er deilig også synger vi i tillegg. Så får han tygge og leke med børsten etterpå.
 
Back
Topp