Oktoberskravla

Men så er det store spørsmålet, vi har funnet ut etter en del feilsøking at bilder er problemet...
Har Tamara fått det med seg?

Det har hun, for i tråden "advarsel om trådene" eller noe sånn skrev hun at det var en fordel om vi tipset henne direkte om slike ting. Men siden hun har kommentert den tråden så vet hun det jo
 
Egentlig ikke.

Greia er at jeg hadde ikke lyst på hund. Mannen hadde. Vi var enige om å vente til vi var ferdige med småbarn. Den dagen jeg testet positivt med nr 2 ringte svigerfar. Hunden måtte omplasseres pga allergi. Den flyttet derved inn til oss.

Jeg ble jo glad i henne men som jeg sa, jeg vil savne henne. Ikke det å ha hund. Og det stemmer.

Jo Det hender jeg tenker på det når jeg koster smuler fra gulvet. Det er ekstremt store mengder mat på gulvet. Det har ikke vi hatt...

Men i en travel hverdag med tre barn og en logistikk som knapt går opp er det greit å ikke ha en hund som må på tur også.
Såpass ja! Dere var snille som tok henne da. Heldigvis en kjent hund ? :happy:

Skjønner jo at det sikkert er mye å holde styr på. Ungene har vel endel aktiviteter og:rolleyes:

Hehe, merker fort om hunden ikke er hjemme ifht hvor mye mat som ligger på gulvet.
 
Åh en hvil etter god mat er ikke å forakte
 
Amme til den store gullmedaljen her. Begynner å bli lei.. Men det eneste som nytter..
 
Back
Topp