• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Innsett i styrt syklus

Første fryseforsøk CD 20, andre CD 17 og tredje CD 18[emoji5] alle i styrt syklus[emoji5]

Edit: alle var med blasto!

Last edited:
Første fryseforsøk Rikshospitalet:
CD14, todagers embryo. Progynova. Men var noe rart da jeg begynte å blø fire eller fem dager før innsett, så legen satte meg på Lutinus noen dager for tidlig for å stanse blødningen. Jeg har i ettertid tenkt at det kanskje hadde vært lurere å bryte.

Andre fryseforsøk Fertilitetssenteret:
CD30, fire dagers blasto. Estradot og Progynova. Slimhinnen ville ikke bli tykk nok. Til slutt fikk jeg innsett litt under tvil fordi jeg var så sliten av bivirkningene av medisinene. I etterpåklokskapens navn: Burde sikkert stimulert litt til eller avbrutt.

Jeg responderer altså ikke så perfekt på frysemedisinene.

Takk for svar damer! Da ser det ut som om jeg kan rekke antibiotikakuren med god margin :D

Første fryseforsøk Rikshospitalet:
CD14, todagers embryo. Progynova. Men var noe rart da jeg begynte å blø fire eller fem dager før innsett, så legen satte meg på Lutinus noen dager for tidlig for å stanse blødningen. Jeg har i ettertid tenkt at det kanskje hadde vært lurere å bryte.

Andre fryseforsøk Fertilitetssenteret:
CD30, fire dagers blasto. Estradot og Progynova. Slimhinnen ville ikke bli tykk nok. Til slutt fikk jeg innsett litt under tvil fordi jeg var så sliten av bivirkningene av medisinene. I etterpåklokskapens navn: Burde sikkert stimulert litt til eller avbrutt.

Jeg responderer altså ikke så perfekt på frysemedisinene.
Fikk du innsett av firedagers? :eek:

Fikk du innsett av firedagers? :eek:

På FS pleier de å dyrke og sette inn firedagers ja. :) Hadde innsett av firedagers både ved fersk og frys der.

Hmm, jeg har blitt fortalt at de ikke setter inn firedagers pga et eller annet som skjer i utviklingen den dagen.. Menmen, denne prosessen overrasker stadig :rolleyes:

Mange studier med innsett av firedagers og ganske mange treff på engelsk på xdp4dt, så det er nok mer klinikkens reservasjon. :p Flere gravide her inne etter innsett av firedagers og, så det kan absolutt funke det. :)

Mange studier med innsett av firedagers og ganske mange treff på engelsk på xdp4dt, så det er nok mer klinikkens reservasjon. :p Flere gravide her inne etter innsett av firedagers og, så det kan absolutt funke det. :)

Ja der ser du, tror jo på alt jeg får fortalt og i de fleste tilfeller stemmer det ikke [emoji23] «Nei, vi setter aldri inn på dag 4» Jaja [emoji23]

Ja der ser du, tror jo på alt jeg får fortalt og i de fleste tilfeller stemmer det ikke [emoji23] «Nei, vi setter aldri inn på dag 4» Jaja [emoji23]

På St.Olavs så gjør de ikke det, om det var de du har hørt det fra! Jeg fikk hvertfall den beskjeden av dem!

Back
Topp