Flere med fedre som jobber borte?

Her er mannen borte på jobbreise 2-3 dager i uken. Men aldri 14 dager i strekk.

Syns det er litt slitsomt når han er borte så lenge, har 3 barn som bor hjemme, ikke hans barn, han jobber innen anleggsbransjen, tenker litt at han bør vurdere å få seg jobb i nærheten etterhvert, er det urimelig av meg å tenke det? Han vil jo gå glipp av veldig mye når babyen kommer

Mannen min er borte på uvist tid når han drar, han er fisker, så når han drar så vet jeg aldri om han skal være borte en uke eller 2 mnd, alt er like vanlig xp
Han er borte til sammen 6mnd i året.

Mannen min er borte på uvist tid når han drar, han er fisker, så når han drar så vet jeg aldri om han skal være borte en uke eller 2 mnd, alt er like vanlig xp
Han er borte til sammen 6mnd i året.

Samme her;) Vekke alt i fra 3-8 uker, hjemme alt i fra 2-5 uker:)

Ja, mannen jobber i forsvaret så han er kun hjemme i helger

Det er hvertfall tungt!:( Mannen gikk på skole i 2 år med nr 3, da kom han hjem i helger og noen ferier!
Får så liten tid sammen kun i helger!!

Ja, det er tungt :(
Men fra nyttår er han mest sannsynlig tilbake til sivilt :)

Mannen min reiser bort 14 dager om gangen i ny og ned. Skal ha maks 5 runder i året egentlig men har blitt mer. Synes det går fint men er glad det ikke er oftere :)

Neste runde blir mannen borte over 1 mnd pga NATO-øvelsen. Blir rart med null kontakt over så lang tid.
Håper jeg har fått litt mage til han kommer hjem :p

Hyggelig å lese at det er flere i samme båt. Mannen min reiser bort i 3-4 mnd i strekk, og er hjemme i ca 1-2mnd derimellom. Totalt 8mnd pr år borte. Jeg blir alene fra Desember-April dette året, fordi vi ønsker å jobbe opp nok ferie slik at han kan være lengre hjemme når babyen kommer. Blir nok tungt å være "høygravid" (type 3-7mnd gravid) alene, men men. Sånn er det, viktigere at han er hjemme når babyen er utenfor magen, enn inni magen :)

Min samboer jobber i forsvaret og er mye borte på øvelser og jobber ofte sene kvelder (og er dausliten de timene han er hjemme i våken tilstand). Så her må vi finne noen løsninger og gjøre noen endringer fra neste år så ikke jeg ender opp med alt ansvaret i tillegg til at jeg også har en heltidsjobb med en del overtid i perioder.

All ære til dere. Mannen min jobber natt 12timersskift og synes det er slitsomt med to små som våkner på natten ;p

Min samboer er og på reis. 2 uker (evt mer hvis overtid) og 2-3uker hjemme også ut igjen. :)

Back
Topp