Sterke magesmerter og begynnende blødning

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Ser ut som om dette ikke går veien. Hadde sterke magekramper i går, vondt i dag og nå en begynnende blødning.. Aldri hatt sa før, så vet ikke helt hva som er vanlig?
Var ikke planlagt, men trist likevel...

Er alltid trist å miste, uansett om det er planlagt eller ikke. Mistet selv i uke 5 i fjor.
Kanskje det er en idé å dra til lege i morgen å få målt hcg nivået om blødningen ikke stopper?
Sender deg en god klem og håper på det beste <3

Opplevde det samme i september...helt jævlig selv om det ikke er planlagt :(
Er det mye blod? Friskt?

Opplevde det samme i september...helt jævlig selv om det ikke er planlagt :(
Er det mye blod? Friskt?
Føler med deg<3
Veldig lite blod, men kramper i magen. Legevakten ville ha meg inn for å utelukke graviditet utenfor livmor.
Hvordan opplevde du sa? <3

Føler med deg<3
Veldig lite blod, men kramper i magen. Legevakten ville ha meg inn for å utelukke graviditet utenfor livmor.

Ingen smerter, kom bare litt blod som økte på ... Var i uke 6.
Trodde det skulle merkes med smerter, men ingenting i det heletatt. Blødde i 5 dager, ganske kraftig fra dag 2-4.
Men fikk EL bare 14 dager etter og ble gravid med engang, så ikke mist motet :Heartpink

Huff sender deg en god klem ❤️ Mine spontanabborter gar alltid startet med rosa på papiret før blødningene har økt og det til slutt har blitt magekramper.

Føler med deg<3
Om det er det så kan det gjøre veldig vondt, så ville gått Og sjekket det om legevakten anbefalte det, har selv har exu (gravid utenfor livmor) 3 ganger, og man skal ikke gå for lenge med det heller... pga det samler seg veske i buken noe som ikke er bra

Føler med deg<3

Hvordan går det?:Heartred Har du vært hos legevakten? Så skummelt når slikt skjer. Har hatt en tidlig sa før. Hadde da magesmerter om kvelden. Morgen etter startet blødningen. Den var ganske kraftig. Husker ikke hvor lenge blødningene varte.

Hvordan går det?:Heartred Har du vært hos legevakten? Så skummelt når slikt skjer. Har hatt en tidlig sa før. Hadde da magesmerter om kvelden. Morgen etter startet blødningen. Den var ganske kraftig. Husker ikke hvor lenge blødningene varte.

Heldigvis ikke mer blødning, men var hos legevakten i går. Fikk ta innvendig ul og ble ikke så veldig mye klokere. Fosteret var veldig lite og hun kunne ikke se noe hjerteaktivitet.tippet rundt uke fem. Jeg trodde jeg var mellom seks og syv uker. Så enten er det en ma, begynnende sa ellers så er jeg kortere på vei enn først antatt. Må ta blodprøver for å se stigning og evt. Ny ultralyd om ti dager om d fremdeles er stigning.

Så bra at blødningene stoppet. Er det noen sjanse fo at du er kortere på vei? Ikke noe greit å gå med den uvisstheten. Krysser fingrene og håper for deg:smiley-angelic001
Klem:Heartred

Så bra at blødningene stoppet. Er det noen sjanse fo at du er kortere på vei? Ikke noe greit å gå med den uvisstheten. Krysser fingrene og håper for deg:smiley-angelic001
Klem:Heartred
Ja, har ikke hatt helt regelmessig mens, så det erjo en mulighet :)

Krysser fingrene for deg og håper alt går bra :)

Back
Topp