Nekter pupp

Bolle3

Flørter med forumet
Eg fullammet gutten min til han var 4 mnd, da beg eg med fast føde. Har ikke gitt noe mme, ammet det eg hadde før hvert måltid. Gutten min er liten, men følgt kurven sin greit. Etterhvert som han ble mer glad i grøt og middag så ble det mindre melk, kun morgen og kanskje litt før lunsj. Helsesøster sa dette var greit.
No har han vært syk nokre dager og nektet pupp på morning og ellers på dagen, men drukket mm en gang på natten.

Han har nektet pupp tidligere også, men då har han godkjent den etter et par dager.

Ville dåke startet med mme?
I så tilfelle, hvor mye mme gir dere som gir mme?
 
Jeg sluttet å amme da hun var sju mnd (b.l.a grunnet noe av det du nevner). Gir 500 Ml MME om dagen, delt på 3 flasker. Litt i kveldsgrøteb også.
 
Her sluttet vi med pupp ved ca 8 mnd før han rett og slett ikke ville ha mer pupp og det ble mer tvang, så da tok jeg det som tegn på at det var et nytt steg fotoas begge og ingen av oss har "angret" :)
 
Ammet til han var rett rundt 3 måneder. Nå får han flaske 3 ganger om dagen. 500 ml tilsammen. Med en gang han står opp, før grøten. Så ei flaske etter dupp. Da blir det gjerne litt før, litt under og litt etter skive eller hva han spiser til lunsj. Så siste til kvelds, blir gjerne etter grøten.
 
Amma tv2 til han var ca 7 mnd, så plutselig ville han ikke ha noe særlig på dag, kun på natt. Ble og mye skriking på kveld/natt, tror jeg hadde mista mye melk fordi da jeg prøvde mme på flaske så slutta skrikinga og han ville ha litt melk på dag igjen. Hadde nok prøvd mme ja :) nå får de ca 120 ml x 5 ganger i døgnet. Lager hvertfall cirka den mengden og de drikker det de vil ha. Hvis de plutselig vil ha mer så lager jeg mer :)
 
Min på 9m vil heller ikke amme så mye lenger.
Ikke vil hun ha mme heller [emoji29] hun drikker vann og er fornøyd med det.
 
Back
Topp