Flere som rødmer?

MadeleineXX

Glad i forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Julilykke 2023
Jeg har aldri slitt med rødming før, men litt ut i graviditeten har det kommet. Blir sprutrød i ansiktet utrolig lett og uten at jeg er flau. Bare jeg får litt uventet oppmerksomhet og folk har fokuset på meg så blusser jeg opp og blir DEN tomaten og helt varm i fleisen! Veldig gøy.. :hilarious: Blir jo sikkert ekstra rød fordi jeg merker at jeg rødmer også. Haha. Huff.. Folk må jo tro jeg er helt rar. Jeg antar rødmingen har med det ekstra blodvolumet eller hormoner å gjøre. Er det flere som har det sånn?

Med flere graviditeter bak meg, har jeg prøvd de fleste symptomer graviditet kan gi. Men denne var ny og ukjent for meg :happy:

Ja, hadde ikke sett for meg at dette var et symptom. Men det er definitivt graviditeten som gjør det siden jeg ikke har hatt noe problem med det før. Hehe :P Ikke det gøyeste i verden å bli knallrød som en fjortis i puberteten bare noen ser på en :knegg:

Hehe, den har ikke jeg heller vært borti før, men får håpe det gir seg etter svangerskapet ;) Jeg er mer fjortis på den måten at jeg blir DET kvisetrynet under svangerskap. Tror jeg kunne brukt det som et av de første graviditetssymptomene, for det har kommet supertidlig begge ganger :P

Hehe, den har ikke jeg heller vært borti før, men får håpe det gir seg etter svangerskapet ;) Jeg er mer fjortis på den måten at jeg blir DET kvisetrynet under svangerskap. Tror jeg kunne brukt det som et av de første graviditetssymptomene, for det har kommet supertidlig begge ganger :p

Ja håper det gir seg etter svangerskapet!
Uff, kjedelig med kviser... Har slitt med det i mange år selv, men har heldigvis vært veldig fin i huden de siste årene og ikke fått det tilbake etter at jeg ble gravid.

Ja håper det gir seg etter svangerskapet!
Uff, kjedelig med kviser... Har slitt med det i mange år selv, men har heldigvis vært veldig fin i huden de siste årene og ikke fått det tilbake etter at jeg ble gravid.
Søstra mi har hatt sine eneste helt kvisefrie perioder i sine svangerskap, så der lå jo mine forventninger før mitt første svangerskap :P Kan si det var en liten nedtur da jeg innså at kroppen min går motsatt vei :hilarious: Denne gangen var jeg forsåvidt forberedt på det ;)

Back
Topp