Bekkenløsning?

Kometen

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Hei dere!

Jeg har ikke hatt mange plager så langt i graviditeten. Men i dag har jeg VONDT i korsryggen og i underlivet (beina i underlivet - det må vel være bekkenet?). Jeg er i uke 35. Er dette bekkenløsning, mon tro? Eller kan det være smerter pga hodet som fester seg? Noen andre som har det likt? Hva kan i såfall virke lindrende? Når babyen beveger seg blir det litt ekstra vondt :wtf: *klagemodus*

Jeg har det ganske likt. Korsryggen blir vond når jeg er for mye på beina i løpet av en dag og den siste uka så har jeg fått veldig vondt i symfysen. Ikke så mye som lindrer de smertene annet enn å ta det veldig med ro, pute mellom beina når jeg ligger og sette seg ned når sko, bukse, sokker og undertøy skal taes på. Har ikke sjans ellers :wtf:

Jeg har det ganske likt. Korsryggen blir vond når jeg er for mye på beina i løpet av en dag og den siste uka så har jeg fått veldig vondt i symfysen. Ikke så mye som lindrer de smertene annet enn å ta det veldig med ro, pute mellom beina når jeg ligger og sette seg ned når sko, bukse, sokker og undertøy skal taes på. Har ikke sjans ellers :wtf:
Uff, ikke behagelig! Jeg har vært en del på beina idag ja (shopping)... håper det går over!

Har selv også vondt i underlivet har slitt med det en stund. Er jeg ikke flink nok til å sette meg ned å hvile er det intense smerter resten av kvelden. Da er det kunn et bad som hjelper.

vet ikke hva som er grunnen til det annet enn at Jordmor og lege sier at dette er bekkenplager.

Har hatt det sånn noen uker og ingenting som har hjulpet. Hadde problemer med bekkenet (men ikke symfysen) tidligere i svangerskapet også og da hjalp det med noen tøyeøvelser. Etter at det kom til symfysen har det dessverre bare blitt verre og nå verker det konstant:shifty: Men ville prøvd å samle beina så mye som mulig og å tøye litt for å se om det hjelper på :)

Back
Topp