Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller, men greit å være forberedt tenker jegHar ikke lagt på noe jegKanskje på tide - 39+2 idag. Har et beskyttelseslaken/tisselaken liggende, så får vel kanskje slenge det på før det er for seint
![]()
Til babyenTenker du til egen seng i tilfelle vannet går, eller babysenga?[emoji5]

Til babyen![]()
Sniker fea en annen gruppe her. Men jeg fikk høre av andre mødre at det kan bli veldig klamt med tisselaken, så jeg kjøpte heller en overmadrass på ikea til 200kr eller noe sånt. De få gangene småen har tissa gjennom bleia vasker jeg overmadrassen.
Jeg har sett denne på mimmis i hvertfallHadde de overmadrass til sprinkelseng? Jeg fant bare overmadrass til juniorseng på Ikea.
Hadde de overmadrass til sprinkelseng? Jeg fant bare overmadrass til juniorseng på Ikea.
Så man kan aldri være for sikker på at det ikke skjer!Har ikke lagt på noe jegKanskje på tide - 39+2 idag. Har et beskyttelseslaken/tisselaken liggende, så får vel kanskje slenge det på før det er for seint
![]()

Hehe, okaj![emoji5] jeg kjøpte Tena bed, slike de bruker på sykehus/pleiehjem, til å ha i senga vår tilfelle vannet går! Så la jeg samme i bedside crib’en, langt ned og ikke der babyen skal ligge med hodet! Leste at det ikke var anbefalt med tisselaken i babysenga ifht krybbedød!
men dere får heller satse på å rekke sykehuset Sniker.
Hihi, var veldig kjekt å ha sånne tilgjengelig når det viste seg at vi ikke rakk sykehuset og mini kom hjemme i sengenmen dere får heller satse på å rekke sykehuset
![]()