Blir det gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Tror jente og det stemmer med det kartet, men det kartet stemte ikke med de to første :p

Kartet sier jente, men jeg tror jeg heller mot gutt. Kartet har ikke stemt tidligere

Har alltid hatt på magefølelsen at jeg vil få gutt, og det stemmer med det kinesiske kartet [emoji4] Det var en gang en synsk mann på Key West som fortalte meg at jeg en dag ville få en babyboy som betydde alt for meg [emoji170]

Kartet stemte med første, men ikke med andre. Denne gangen sier kartet jente:) Har ikke noe magefølelse enda.

Tipper gutt, stemmer med kartet. Trodde første sekund at det var jente og det stemte, stemte også med kartet

Vi har 3 gutter. Ifølge kartet skulle vi faktisk hatt 3 jenter. Denne gangen sier kartet gutt, kanskje det har rett denne gangen? :hilarious:

Kartet har stemt 4 ganger hos oss. Og nå sier det jente...veldig spent på dette:)

kartet sier gutt, noe jeg også er sikker på. Har tre gutter fra før så oddsen er stor for en til nydelig liten gutt ^.^

kartet sier gutt, noe jeg også er sikker på. Har tre gutter fra før så oddsen er stor for en til nydelig liten gutt ^.^
Samme som her <3 Ser også for meg en bitteliten bror til alle mine gutter. :-)

Kartet stemte forrige gang, så blir spennede å se :happy: Kartet sier gutt denne gangen også.

Sist hadde jeg en magefølelse som sa gutt (nesten alle i familien trodde det skulle bli jente), men litt tidlig enda nå :)

Så spent!

Last edited:
Tror jente, men er sikkert gutt :p Har en gutt fra før <3

Back
Topp