Vi som har mistet i sep-okt

Håper du kommer tilbake til syklus og spira sitter igjen snart! Å denne gang terminspire :happy:
- selv håper jeg på sykluskluss slik at el skal komme tidlig (altså før jul) :hilarious:
 
Håper du kommer tilbake til syklus og spira sitter igjen snart! Å denne gang terminspire :happy:
- selv håper jeg på sykluskluss slik at el skal komme tidlig (altså før jul) :hilarious:

Håper jeg også, for oss begge ❤️
Pleier du å ha lange sykluser?
 
Dag 13 etter utskrapning og blør fremdeles, men virker som at det endelig er begynt å minke litt i mengden.

Noen som vet hvor lenge det er normalt å blø?
Utolmodig på å prøve igjen..

Sniker litt. Oppdaget MA i januar. Ble satt på Cytotec og blødde i 11 uker før mens kom (totalt 11,5uke).
Fikk beskjed om at eggløsning kunne komme så seint som rundt 8 uker etter endt kur..
 
Sniker litt. Oppdaget MA i januar. Ble satt på Cytotec og blødde i 11 uker før mens kom (totalt 11,5uke).
Fikk beskjed om at eggløsning kunne komme så seint som rundt 8 uker etter endt kur..
Off det var gruelig lenge å blø! Klem*

Ja skjønner det kan bli litt kluss med syklus, lite håp om at det virker motsatt på meg, el om 8 veker er ikke gale for min syklus akuratt, men får se om et mirakel skjer eller så blir det nok privat gyn før des. :)
 
Påvist MA på mandag, skulle da vært 10+0. Fosteret hadde stoppet å vokse i uke 7. Har tatt cytotec i dag, ligger her og venter på at de skal virke. Har opplevd en MA tidligere også, og da syntes jeg det var veldig vondt med den medisinske aborten, så kjenner jeg gruer meg litt Håper eggløsning kommer fort tilbake så man kan prøve på nytt!
 
Dag 13 etter utskrapning og blør fremdeles, men virker som at det endelig er begynt å minke litt i mengden.

Noen som vet hvor lenge det er normalt å blø?
Utolmodig på å prøve igjen..
Sist jeg hadde MA fikk jeg medisinsk abort, og blødde mye noen få dager, men gikk fort inn i vanlig syklus igjen heldigvis. Håper på det samme denne gangen..
 
Påvist MA på mandag, skulle da vært 10+0. Fosteret hadde stoppet å vokse i uke 7. Har tatt cytotec i dag, ligger her og venter på at de skal virke. Har opplevd en MA tidligere også, og da syntes jeg det var veldig vondt med den medisinske aborten, så kjenner jeg gruer meg litt Håper eggløsning kommer fort tilbake så man kan prøve på nytt!

Uff! Det var trist å høre :( Lykke til!!
 
Sluttet å blø nå, 1 1/2 uke siden Cytotec-kuren i dag. Kommer litt brunlig "rester" fortsatt når jeg tisser. Men kroppen føles normal igjen, så det er deilig. Testet med g-test i helgen som fortsatt var ganske sterk, selv om den har blitt svakere enn da jeg testet uken før. Tester igjen til helgen, og ser da. Har masse eggløsningstester klare, så håper jeg kan komme i gang med testing etter EL snart.

Etter MA i mai tok det 38 dager før jeg fikk mensen igjen, testet ikke etter EL da, men det betyr jo at jeg hadde EL rundt CD 24 kanskje. CD 13 i dag, og håper den kommer tidligere denne gangen. Merker jeg er veeldig klar for at det skal klaffe igjen!
 
Uff! Det var trist å høre :( Lykke til!!
Tusen takk, og lykke til til deg også. Håper spiren sitter veldig snart ❤
Forresten, tok det lang tid fra du satte cytotec tablettene til du begynte å blø? Her har det ikke skjedd noenting enda, fem timer siden jeg satte de nå..
 
Tusen takk, og lykke til til deg også. Håper spiren sitter veldig snart ❤
Forresten, tok det lang tid fra du satte cytotec tablettene til du begynte å blø? Her har det ikke skjedd noenting enda, fem timer siden jeg satte de nå..

Tror jeg begynte å få vondt i magen etter ca 5 timer etter jeg hadde tatt den, så tok litt tid med meg også. Det begynte å blø ikke så lenge etter det. Mente de sa at man skulle ta kontakt hvis det ikke kom i gang etter en viss tid, men husker ikke helt hvor lenge det var. Kanskje det står noe i papirene du fikk med?
Ikke noe hyggelig å ligge å vente på det, sender deg en god klem:Heartred
 
Tror jeg begynte å få vondt i magen etter ca 5 timer etter jeg hadde tatt den, så tok litt tid med meg også. Det begynte å blø ikke så lenge etter det. Mente de sa at man skulle ta kontakt hvis det ikke kom i gang etter en viss tid, men husker ikke helt hvor lenge det var. Kanskje det står noe i papirene du fikk med?
Ikke noe hyggelig å ligge å vente på det, sender deg en god klem:Heartred
Ja det står at de vondeste krampene som regel er over innen 4-6 timer etter man har satt tablettene, men at man skal ringe etter 24 timer hvis det ikke har kommet igang. Takk for støtte ❤
 
Back
Topp