Har dere fått ul time?

Nebula

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Venter meg gal på innkallingsbrev til oul, men ennå har ikke noe kommet. Prøvde å logge meg inn på helsekortet.no for å se også, uten hell. Jeg vet at vi har fått time oppsatt, for det sa hun dama da vi var der på sjekk, men vi glemte å spørre om når det ble. Har alle dere andre fått? Og hvem kan jeg evt kontakte for å spørre? Jordmor?

Ja jeg har fått men fikk direkte fra kilden. Altså gynekologen, da jeg var der sist.

Har ikke fått, har ikke sendt henvisning enda en gang :p

Venter meg gal på innkallingsbrev til oul, men ennå har ikke noe kommet. Prøvde å logge meg inn på helsekortet.no for å se også, uten hell. Jeg vet at vi har fått time oppsatt, for det sa hun dama da vi var der på sjekk, men vi glemte å spørre om når det ble. Har alle dere andre fått? Og hvem kan jeg evt kontakte for å spørre? Jordmor?
Jeg har ikke fått jeg heller. Men det er jo fortsatt noen uker til, så det skal vel gå greit? Den siden du sier du logget deg inn på klarte jeg ikke å finne. Fikk i posten sist, regner med det kommer dit nå også, for jeg aner ikke hvor jeg ellers skal lete etter dette.

Jeg har ikke fått jeg heller. Men det er jo fortsatt noen uker til, så det skal vel gå greit? Den siden du sier du logget deg inn på klarte jeg ikke å finne. Fikk i posten sist, regner med det kommer dit nå også, for jeg aner ikke hvor jeg ellers skal lete etter dette.
Minhelse.no , der skal henvisningen ligge. Å der kommer timen først. Men får den i post og på tlf dager etterpå.

Trodde du bare kunne logge inn der jeg. Kan ikke huske jeg har registrert meg
Jeg har ikke registrert meg, og får derfor ikke logga inn. Klarte ikke finne noe sted for å registrere meg. Uansett, den kommer jo i posten. De kan ikke forvente at jeg kun skal finne det på nett.

Jeg fikk noen dager etter legen søkte fødeplass.. Kanskje ringe legen eller sykehuset du skal ha time ved?

Tilhører helse vest og har ikke funnet noen åpne henvisninger på meg, vet det burde ligge minst to stk der inne så jeg er livredd legen har glemt sende henvisningene.

Forrige svangerskap tok det to dager fra legetimen til henvisning mottatt på nettet. Merker det stresser meg litt.

Det er vel berre helse vest og helse Nord som har systemene oppe og går? :)
Stod uansett etter litt leting på den siden at man ikke lengre kunne registrere seg. Kun de som allerede har registrert seg får logget inn. Så da hjelper det lite om jeg hadde hørt til helse vest eller nord. Uansett, jeg har en postkasse utenfor døra mi, så får bare følge med i den. ;)

Tilhører helse vest og har ikke funnet noen åpne henvisninger på meg, vet det burde ligge minst to stk der inne så jeg er livredd legen har glemt sende henvisningene.

Forrige svangerskap tok det to dager fra legetimen til henvisning mottatt på nettet. Merker det stresser meg litt.

Helse vest her og. Jeg fikk innkallelsen samme dag som legen hadde søkt, på helsenorge.no. Fikk også SMS dagen etter. Ringe og høre?

Man blir vel automatisk oppført på helsenorge etterhvert når det er oppe å går i deres området så null stress :) alt av journaler, notater, epikriser og henvisninger fra helseforetakene finner man der, blant annet. Har man ikke tilgang får man brev i posten. Lenge til oul enda. Jeg er ikke henvist engang :)

Man blir vel automatisk oppført på helsenorge etterhvert når det er oppe å går i deres området så null stress :) alt av journaler, notater, epikriser og henvisninger fra helseforetakene finner man der, blant annet. Har man ikke tilgang får man brev i posten. Lenge til oul enda. Jeg er ikke henvist engang :)

Godt det ikke bare er meg, føler "alle" har fått henvisning:hilarious:

Godt det ikke bare er meg, føler "alle" har fått henvisning:hilarious:
Jeg og :hilarious: blir ikke henvist før neste kontroll og da er jeg 16 uker på vei. Jeg vil heller få en time jeg skal på kort tid etter en å vente i 2 måneder på en time. Blir bare nervøs av å ha en dag å forholde meg til. Haha

Back
Topp