Fjerne silikon implantat

Solskinnbolle

Betatt av forumet
Himmelbarn
Julegavene 2019
hei ! Er det noen her som har fjernet silikon innlegg ? Hvordan ble resultatet , trakk det seg sammen igjen ? Har du satt inn nye igjen ? Skal fjerne mine nå i oktober grunnet lekkasje men har et håp om at jeg skal klare og la vær og sette inn nye :nailbiting:
 
hei ! Er det noen her som har fjernet silikon innlegg ? Hvordan ble resultatet , trakk det seg sammen igjen ? Har du satt inn nye igjen ? Skal fjerne mine nå i oktober grunnet lekkasje men har et håp om at jeg skal klare og la vær og sette inn nye :nailbiting:

Jeg skal selv fjerne mine. Skal på konsultasjon om 2 uker. Fikk så mange brystbetennelse før og under svangerskap at jeg bare orker ikke å ha de inne mer.
 
Jeg skal selv fjerne mine. Skal på konsultasjon om 2 uker. Fikk så mange brystbetennelse før og under svangerskap at jeg bare orker ikke å ha de inne mer.


Får håpe det hjelper for deg! Skal jo bli litt godt og sove mer behagelig . Har angret så mange ganger på at jeg satt de inn bare det og bli 800 gram lettere må jo bli snålt for kroppen :wideyed:
 
Kan informere om at det gikk strålende og jeg er stor fornøyd med å ha tatt de ut !!
 
Så denne nå, men jeg tok ut for en del år siden, og det tok ca to år før puppene var seg selv igjen. Men da var de virkelig tilbake, fyldige og fine. Jeg var 25 da jeg tok dem ut da. Nå, som 32 og gravid er det som en reise tilbake i tid, med store pupper igjen, hehe!
 
Back
Topp