Pasientreiser

Skjønner, jeg får prøve å søke! Koster meg 500,- i båt de gangene jeg er i tr.heim

Reisen må være mer enn 10 km hver vei! Er den over det, så kan du sende inn reiseregning![emoji5] veldig enkelt, gjøres på nett! Du trenger ikke bekreftelse fra klinikken, pasientreiser innhenter opplysninger for deg! Det er en egenandel på det! kommer du over egenandelsgrensa og får frikort, så slipper du videre egenandel! Siden du tar båt så tipper jeg du kan søke om utvidet søknad, legge ved billett og få hvertfall deler av den dekket[emoji5]

Hva menes med at søknaden er delvis innvilget?? :bored:

Det står forklart hva som er dekket og hva som ikke er dekket i teksten. Du må bare lese hele greia. :)

Det står forklart hva som er dekket og hva som ikke er dekket i teksten. Du må bare lese hele greia. :)
Ja gjore det men skjønner alikevll ikke helt :bored:
Og når jeg var til første kontroll fikk jeg 550kr (ca)
PR natt på hotell, denne ganger 220kr :bored:
Hvorfor så stor forskjell der liksom :confused:

Reisen må være mer enn 10 km hver vei! Er den over det, så kan du sende inn reiseregning![emoji5] veldig enkelt, gjøres på nett! Du trenger ikke bekreftelse fra klinikken, pasientreiser innhenter opplysninger for deg! Det er en egenandel på det! kommer du over egenandelsgrensa og får frikort, så slipper du videre egenandel! Siden du tar båt så tipper jeg du kan søke om utvidet søknad, legge ved billett og få hvertfall deler av den dekket[emoji5]

Ok, tusen takk for hjelp og svar
Dere er så gode her inne altså! ❤️

Ja gjore det men skjønner alikevll ikke helt :bored:
Og når jeg var til første kontroll fikk jeg 550kr (ca)
PR natt på hotell, denne ganger 220kr :bored:
Hvorfor så stor forskjell der liksom :confused:

Om det er uklart kan du klage og spørre. :)

Ok, tusen takk for hjelp og svar
Dere er så gode her inne altså! [emoji173]️

Bare hyggelig!!

Har du forresten behandling offentlig eller privat? Pasientreiser dekker bare reiser til offentlig behandling! Helfo dekker medisiner uavhengig om det er privat eller offentlig!

Bare hyggelig!!

Har du forresten behandling offentlig eller privat? Pasientreiser dekker bare reiser til offentlig behandling! Helfo dekker medisiner uavhengig om det er privat eller offentlig!

Offentlig nå

Har hatt 1 år hos privat først... meeen viste ikke at helfo dekket det :wideyed: shit, det var de pengene liksom..

Heldivis ikke like dyre medisiner der da, kun noen ovitrelle og letrozol tabletter..

Offentlig nå

Har hatt 1 år hos privat først... meeen viste ikke at helfo dekket det :wideyed: shit, det var de pengene liksom..

Heldivis ikke like dyre medisiner der da, kun noen ovitrelle og letrozol tabletter..

Tror helfo uansett bare dekker hormoner ved ivf-behandling, men er ikke sikkert! Og så er det en egenandelsgrense på 17.000 et eller annet! Alt over det får du igjen, inntil 3 uttak/innsett pr.barn!

Tror helfo uansett bare dekker hormoner ved ivf-behandling, men er ikke sikkert! Og så er det en egenandelsgrense på 17.000 et eller annet! Alt over det får du igjen, inntil 3 uttak/innsett pr.barn!

Ok, ja

Men da har jeg ikke «tapt» så mye uansett

Får manne meg opp til å fylle ut søknader en dag..

Ok, ja

Men da har jeg ikke «tapt» så mye uansett

Får manne meg opp til å fylle ut søknader en dag..

Alt av søknader kan du fylle ut elektronisk. Og de samtalene mannen må være med på (for forsamtale og uttak) må han sende eget skjema til pasientreiser. Må søke innen 6 måneder etter reisen.

Back
Topp