• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Når fikk dere...

Leverihåpet

Gift med forumet
Da er min første dose satt pergoveris og vi er nå endelig i gang.

Når begynte dere å få de første symptomene vedrørende hormonstimulering??

Dag tre med nesespray, hetetoktene kom da. Men de forsvant da jeg satte første sprøyte, og etter det merka jeg ingenting

Dag tre med nesespray, hetetoktene kom da. Men de forsvant da jeg satte første sprøyte, og etter det merka jeg ingenting
Har svetta meg i hel siden spray start så får vi se om det avtar noe jeg ikke tror. Ser du skal ha innsett om to dager :) Så spennende :D Hvor mange egg fikk du ut??

Har svetta meg i hel siden spray start så får vi se om det avtar noe jeg ikke tror. Ser du skal ha innsett om to dager :) Så spennende :D Hvor mange egg fikk du ut??

Jeg og svetta noe sinnsykt, satt rolig og kjente svetten renne nedover beina :hilarious:

Jeg fikk ut 7 egg i dag :smug:
Var redd for maaaange flere og totalfrys, så veldig fornøyd :) Så får vite om det er fine egg i morgen og evnt innsett.

Jeg og svetta noe sinnsykt, satt rolig og kjente svetten renne nedover beina :hilarious:

Jeg fikk ut 7 egg i dag :smug:
Var redd for maaaange flere og totalfrys, så veldig fornøyd :) Så får vite om det er fine egg i morgen og evnt innsett.
Så fint tall da :) Blir spennende å høre hvordan det går i dag hvis du vil dele da(?) :) Krysser fingrene for deg :)

Satte første sprøyte i går og må si at når jeg våknet i dag så kjente jeg veldig mens murringer og fikk helt angst. Kjenner alt nå at det har begynt å skje ting der inni. Hvis jeg alt kjenner ting nå etter en sprøyte så lurer jeg veldig på hvordan det blir fremover mot ul kontroll :D :P

Noen flere så kjente noe fra første døgn etter stikk nr 1??

Har ikke kjent så bra effekt på de 4 andre forsøkene :P

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det begynte å murre etter en sprøyte. Dag 3 husker jeg det begynte å bli svært.

Back
Topp