Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått påvist en amh-verdi på 2,3. Jeg er under 34 år, så dette er veldig lavt i forhold til min alder. Blir nå satt på lang protokoll på neste forsøk. Er det andre som har hatt lignende verdier og fortsatt blitt gravid?
Jeg har amh på 2. Måtte ha litt høyere doser med gonal f før uttak. Var oppe i 450 en periode på andre forsøket. Fikk ut fem egg den gangen, tre befruktet med god kvalitet, fikk satt inn to og er nå gravidJeg har fått påvist en amh-verdi på 2,3. Jeg er under 34 år, så dette er veldig lavt i forhold til min alder. Blir nå satt på lang protokoll på neste forsøk. Er det andre som har hatt lignende verdier og fortsatt blitt gravid?
Lykke til! Det er absolutt håpJeg har amh på 2. Måtte ha litt høyere doser med gonal f før uttak. Var oppe i 450 en periode på andre forsøket. Fikk ut fem egg den gangen, tre befruktet med god kvalitet, fikk satt inn to og er nå gravidLykke til! Det er absolutt håp
Edit: og jeg er bare 31 år, de var ikke superoptimistiske ift til stimulering med amh på 2, men det er jo bare ett egg som skal til.
Jeg har fått påvist en amh-verdi på 2,3. Jeg er under 34 år, så dette er veldig lavt i forhold til min alder. Blir nå satt på lang protokoll på neste forsøk. Er det andre som har hatt lignende verdier og fortsatt blitt gravid?