Da takker jeg for meg!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Det har vært svært kjekt å få følge dere her i gruppen så langt, og selv om jeg skulle ønske jeg kunne følge dere videre også - så ble det ikke slik. Min tid som moderator på Babyverden har vært svært interessant, lærerik og kjekk - men av og til går ikke hverdagskabalen helt opp slik man ønsker.

Jeg har derfor valgt å si opp min stilling som moderator, og har min siste arbeidsdag på fredag 28.09. Det er dog ikke umulig at jeg på et senere tidspunkt vil være å se her inne på BV igjen, som vikar eller kanskje en gang til og med tilbake i min "vante og faste" stilling. Hvem vet? :) Moderator Marte vil ta over for meg her i gruppen - ta godt vare på henne! :D

Til dere i gruppen ønsker jeg lykke til med resten av svangerskapet og den kommende barseltiden. Kos dere masse!

Med masse hilsner og avskjedsklemmer,
Moderator Steffen

Masse lykke til :smug::smug::smug:

Lykke til. Det viktigste er å få hverdagskabalen til å gå opp. Alltid drømt om å være moderator selv, men redd at tida ikke hadde strukket til her heller!

Lykke til videre :)
Lykke til videre :)
Lykke til [emoji4]

Tusen takk! :)

Lykke til. Det viktigste er å få hverdagskabalen til å gå opp. Alltid drømt om å være moderator selv, men redd at tida ikke hadde strukket til her heller!

Tusen takk for det! Det er veldig kjekt å være moderator, så jeg anbefaler absolutt å søke neste gang det er ledig stilling. Da får du en samtale med Tamara, og så kan dere se på om dere finner en løsning som du har tid til. Jeg trodde heller ikke at jeg hadde tid, men nå har jeg jobbet over et år. Og angrer IKKE på det! :)

Back
Topp