Kjøp av div utstyr.

Mindax

Andre møte med forumet
Jeg sitter å tenker på åssen flasker man skal prøve, og om alle type flasker går over i en flaske varmer? Og hva med bilturene? Man burde jo ha en flaske varmer av noe slag der og? Jeg har sett på Philips Avents flaskevarmer til reisen, men jeg har veldig lyst å bruke MAM sine flasker.. Går de over på evt en Avent flaske varmer?

Skal du amme eller gi flaske? Om du skal fullamme trenger du ingen flasker i teorien. For meg holdt det med de du får i alle babypakkene. De kan du teste ut og finne ut av hva som funker, for så og eventuellt kjøpe flere. Ville forsåvidt ha gjort det uansett. Flaskevarmer var bortkastet her. Termos med kokt vann holder i massevis.

Har kjøpt to twistshake-flasker, pluss de du får i gratispakker da. Trur du får en i kiwi-pakken og en i apotek1-pakken [emoji5] Greit å ha noen stående i tilfelle

Aldri brukt flaskevarmer. Her har det gått i termos med varmt vann ;) Det har fungert veldig bra, både på korte og lange turer :)

Aldri brukt flaskevarmer. Her har det gått i termos med varmt vann ;) Det har fungert veldig bra, både på korte og lange turer :)

Jeg er førstegangsgravid og aldri hatt gravide venninner (dermed null peiling), så jeg spør sikkert dumt nå. Hvordan gjør man det med termos? Legger man flasken med melk oppi termosen i noen minutter?

Jeg er førstegangsgravid og aldri hatt gravide venninner (dermed null peiling), så jeg spør sikkert dumt nå. Hvordan gjør man det med termos? Legger man flasken med melk oppi termosen i noen minutter?

Du har kaldt vann i flaska også bruker du det varme vannet i termosen til å få riktig temp på mme :)

Du har kaldt vann i flaska også bruker du det varme vannet i termosen til å få riktig temp på mme :)

Aha :) Er det noen lur måte å varme opp brystmelk på farten også? Tenker når pappaen skal ha babyen litt alene feks. på en lang trilletur og pupp ikke er tilgjengelig.

Aha :) Er det noen lur måte å varme opp brystmelk på farten også? Tenker når pappaen skal ha babyen litt alene feks. på en lang trilletur og pupp ikke er tilgjengelig.

Det vet jeg helt ærlig ikke.. Da tror jeg det er best å varme melka på forhånd og investere i en sånn flaskebeholder som holder temperaturen på melka :smiley-ashamed004

Har kjøpt to twistshake-flasker, pluss de du får i gratispakker da. Trur du får en i kiwi-pakken og en i apotek1-pakken [emoji5] Greit å ha noen stående i tilfelle

Ingen flasker i kiwi pakken ;)
Kun bleier, våtservietter, bind, truseinnlegg, spiseskjeer (i noen av pakkene er det biteringer i stedet for skjeer, men dersom folk spør hos oss så kan de bytte til skjeene ettersom det er det som blir annonsert) og ammeinnlegg :)

Vi ble stresset av brystmelk og mme pulver på farten. Her ble det amming når jeg var der og ferdig mme på boks når sambo eller andre var in charge.

Vi ble veldig glad i mam-flaskene til forrige barn, men vi brukte helst medela sine smale flasker til tur, da de passet oppi en litt bred termos med varmtvann vi har ;)

Back
Topp