Fjerne eggledere

Babybabywish

Elsker forumet
noen som har gjort det, å lyktes fort med graviditet etterpå? :) jeg venter nemlig på time der etter at forsøk nr 2 ble avbrutt.

noen som har gjort det, å lyktes fort med graviditet etterpå? :) jeg venter nemlig på time der etter at forsøk nr 2 ble avbrutt.
Jeg har fjernet begge mine, har nettopp fått positiv test :D på 3 forsøk..
dette var det eneste problemet vi hadde , og da er jo eneste utvei ivf :)

Noen flere? :D

Brast litt i gråt isted, men gikk over. Tror det var en litt sen reaksjon.. men ristet av meg etter å få ut litt «smuss»

Jeg begynner å oppdage at det ikke er så mange som lykkes etter å ha fjernet eggledere? Panikken tar meg igjen kjenner jeg..
kanskje det er dem med sånn sykdom/bakterie i livmor som ikke lykkes uansett? Det har ikke jeg.. så da mååå det jo bedre sjangsene iallefall for at ett av de neste eggene fester seg? Hoff..

Er vel kanskje ikke så vanlig å fjerne begge egglederne?

Men hvis klinikken har trua, så ville jeg stolt på dem!

Jeg har fjernet 1 eggleder i forbindelse med exu, men tror ikke det hadde noe å si for IVF.. Ble jo gravid ved hjelp av IVF :-)

Nei, men i mitt tilfelle, vil dem det siden den på ene siden er ganske stor.. mye veske som ikke kommer ut.. det vil gjøre ganske så vondt hvis den skulle sprekke. Så da er spørsmålet, siden dem ikke nevnte om den andre siden, så kan den være i orden, å detmed en mulighet for å klare det selv etter første svangerskap. Men hvis den lekker veske, så må jo begge fjernes, å jeg vil ikke ha noe annet valg enn å stole på at jeg blir gravid med ivf :) sjefen der var veldig positiv på at det lykkes siden jeg har ei på 14 fra forrige forhold :)

Tusen hjertelig takk for svar ❤️

Back
Topp