Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen bruker det som hcg-støtte, men da ikke hele sprøyta på en gangMan setter ikke Ovitrelle, fordi man ikke skal ha eggløsning.![]()
Takk for svar damer [emoji8] Om man likevel skulle få en ledende folikkel, får man sette ovitrelle da?
Takk for svar damer [emoji8] Om man likevel skulle få en ledende folikkel, får man sette ovitrelle da?
Nei. Da blir det avbrutt. Og det blir avbrutt om slimhinnen forblir tynn. Jeg begynte å blø før innsett den ene gangen, jeg tror ikke det var optimalt heller.
Hva skjer med egget da? [emoji848] Nei det er det nok ikke. Synes det er rart at St.Olavs i det hele tatt vurderte innsett nå selvom jeg blør.. Kan begynne å lure litt [emoji28]
De tar det ikke ut av fryseren. Det du modner løsner du nok når du slutter med medisinene vil jeg anta. Aldri opplevd det jeg.![]()
Spørsmål her... skal jeg ha eggløsningsslim i styrt syklus? Kjente jeg fikk helt noia nå.
Håper det.. kjenner noe voldsomt til murringer, men ikke i eggstokkene. El.test er nesten helt blank. Skjønner ingentingEr vel at slimhinnen blir moden?Håper det, husker ikke om jeg hadde det.
Håper det.. kjenner noe voldsomt til murringer, men ikke i eggstokkene. El.test er nesten helt blank. Skjønner ingenting
Det er egentlig veldig logisk, stakkars Lean prøvde berolige med med det igår, jeg tenkte det var feil fordi jeg har fryseforsøk, men hun hadde nok helt rett likevelEl-slim er veldig tett knyttet til østrogenstigning (som man altså normalt har før og under LH-stigningen), så skulle tro at du absolutt får slim av østrogentilskudd ja![]()
siden jeg i panikken tok en eltest som var nesten helt blank så roet jeg meg