Hørt hjertelyd hjemme (uke 10)

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Funnet hjertelyd 10+1 og nå noen dager etter med doppler hjemme. Den ligger på 150-160. Ble så lettet og glad og har følt meg mye mer rolig til sinns enn tidligere de siste dagene! :) Er 10+3 i dag :)

Herlig! Jeg fant den også 10+1, fantastisk lyd :) er så glad jeg kjøpte meg doppler!!

Herlig! Jeg fant den også 10+1, fantastisk lyd :) er så glad jeg kjøpte meg doppler!!
Fikk den brukt av søstera mi sist jeg var gravid, men fant ikke hjertelyd hjemme før uke 14 da. 2 åringen er helt salig i blikket når vi hører på baby! :D

Åh venter på min i posten!! Håper jeg får den i morgen, da er jeg 11+0❤️
Hvilken type valgte du? Jeg har den AngelSound som ser ut som et hjerte! :) Utrolig hvor langt nede man faktisk må lete!

Hvilken type valgte du? Jeg har den AngelSound som ser ut som et hjerte! :) Utrolig hvor langt nede man faktisk må lete!
Jeg venter den samme:) er den bra?:)

Jeg venter den samme:) er den bra?:)
Jeg har vært veldig fornøyd med den :) Men anbefales å ikke gjøre det for ofte da det visstnok varmer opp foster og fostervann, så kanskje ikke ha det som daglig aktivitet ;)

Jeg har vært veldig fornøyd med den :) Men anbefales å ikke gjøre det for ofte da det visstnok varmer opp foster og fostervann, så kanskje ikke ha det som daglig aktivitet ;)
Hehe nei, har som avtale med meg selv å høre en gang i uka, blir det for mye?

Hehe nei, har som avtale med meg selv å høre en gang i uka, blir det for mye?
Nei, må være innenfor Brukte den mest senere i svangerskapet sist. Hadde jeg merket litt sprell en dag, føltes det trygt å høre på hjertet før leggetid.

Nei, må være innenfor Brukte den mest senere i svangerskapet sist. Hadde jeg merket litt sprell en dag, føltes det trygt å høre på hjertet før leggetid.
Den er grei :) nå må den komme i posten altså! Utålmodig nå:hilarious:

Den er grei :) nå må den komme i posten altså! Utålmodig nå:hilarious:
Fulgte det med gelé eller har du husket å kjøpe ekstra? Fikk min av søster så var ikke med gelé så vet ikke om det følger med

Fulgte det med gelé eller har du husket å kjøpe ekstra? Fikk min av søster så var ikke med gelé så vet ikke om det følger med
Kjøpte det og :)

Back
Topp