Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk den brukt av søstera mi sist jeg var gravid, men fant ikke hjertelyd hjemme før uke 14 da. 2 åringen er helt salig i blikket når vi hører på baby!Herlig! Jeg fant den også 10+1, fantastisk lyder så glad jeg kjøpte meg doppler!!
Hvilken type valgte du? Jeg har den AngelSound som ser ut som et hjerte!Åh venter på min i posten!! Håper jeg får den i morgen, da er jeg 11+0![]()
Ja, helt fantastisk. Roet meg ned litt og gruer meg litt mindre til TUL i uke 12, for nå vet jeg at det er fullt spetakkel der inneSå fantastisk da!![]()
Jeg venter den sammeHvilken type valgte du? Jeg har den AngelSound som ser ut som et hjerte!Utrolig hvor langt nede man faktisk må lete!
Jeg syns den er veldig braJeg venter den sammeer den bra?
![]()
Godt å høreJeg syns den er veldig bra![]()

Jeg har vært veldig fornøyd med denJeg venter den sammeer den bra?
![]()
Hehe nei, har som avtale med meg selv å høre en gang i uka, blir det for mye?Jeg har vært veldig fornøyd med denMen anbefales å ikke gjøre det for ofte da det visstnok varmer opp foster og fostervann, så kanskje ikke ha det som daglig aktivitet
![]()
Nei, må være innenfor Brukte den mest senere i svangerskapet sist. Hadde jeg merket litt sprell en dag, føltes det trygt å høre på hjertet før leggetid.Hehe nei, har som avtale med meg selv å høre en gang i uka, blir det for mye?
Den er greiNei, må være innenfor Brukte den mest senere i svangerskapet sist. Hadde jeg merket litt sprell en dag, føltes det trygt å høre på hjertet før leggetid.

Fulgte det med gelé eller har du husket å kjøpe ekstra? Fikk min av søster så var ikke med gelé så vet ikke om det følger medDen er greinå må den komme i posten altså! Utålmodig nå
![]()
Kjøpte det ogFulgte det med gelé eller har du husket å kjøpe ekstra? Fikk min av søster så var ikke med gelé så vet ikke om det følger med