LittleMouse
Forelsket i forumet
Ja jeg dro rett fra nattevakta på Ullevål, så var ferdig med blodprøven fem over 9. Nå er vofsen lufta og jeg har kommet meg i køya, så får vi se om jeg klarer å sovne [emoji28]Rakk du å ta blodprøven før 09.30?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg dro rett fra nattevakta på Ullevål, så var ferdig med blodprøven fem over 9. Nå er vofsen lufta og jeg har kommet meg i køya, så får vi se om jeg klarer å sovne [emoji28]Rakk du å ta blodprøven før 09.30?
Takk! [emoji173][emoji173][emoji173]Krysser alt jeg har for deg i dag.[emoji3590] Lykke til.[emoji3590]
Da gleder vi oss til å høre etterpå!! Sov godt!!!Ja jeg dro rett fra nattevakta på Ullevål, så var ferdig med blodprøven fem over 9. Nå er vofsen lufta og jeg har kommet meg i køya, så får vi se om jeg klarer å sovne [emoji28]
Ohmygod, innsett om noen få timer!! Grugleder meg, skikkelig spent og sommerfugler! Ojojoj[emoji5] Vet nesten ikke hva jeg tenker, men potensielt kan denne dagen endre resten av livet [emoji173]️ Er første gang jeg har innsett.. såå jenter, hvordan er det? Ikke vondt? <3
Første sprøyte med Menopur satt, så nå stimulerer endelig jeg også! Venter på telefon fra klinikken ift første kontroll og sånne ting. Hvis runden her blir lignende som sist tipper jeg på uttak 27./28. ca. Litt godt og veldig skummelt å være i gang igjen![]()
Super fangst!! Satser på at det er minst et gullegg der!! Og så bra at svømmerne også var i toppform!Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.
Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️
Gratulerer med superbra fangstUttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.
Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️
Hurra for at du er igang igjen! [emoji173]️ Er Menopur nytt for deg, eller var det det di hadde forrige runde også?
Lykke til med stimuleringen [emoji1374]
Flott uttak! Så gøy at prøven var normal! Har dere gjort noe spesielt for det?Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.
Uff så kjedeligDa kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Deilig å føle man ikke er fult så kvalmen idag. Eggeløsningsprøyta satt igår, så ferdig med ALT av stikkestikk![]()
Nå er det jo bare å «grue» seg til selve uttaket![]()
Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Å neiDa kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Takk [emoji173] glad mannen er hjemme og kan trøste, vi har grått noen tårer begge to nå. Nei har ikke fått mensen enda, så hadde veldig følelsen av at det skulle bli positivt...skikkelig skuffet nå. [emoji17] Men får trøste meg med at vi har 5 på frys og krysse fingrene for bedre lykke neste gang...Det blir fryseforsøk i uke 47, så midten/slutten av november.Uff så kjedelig[emoji3590]Trøste klemmer til deg[emoji3590] Har du fått mensen da?
Takk [emoji173]Uff [emoji17] God klem til deg [emoji173]️
Takk [emoji173] Ja, fikk satt opp tid uke 47.Å neiSå innmari trist!! Fikk du vite når du kan gå igang med fryseforsøk? Sender deg en stor klem!!
Ånei, så tristDa kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]