September 2018

Rakk du å ta blodprøven før 09.30?
Ja jeg dro rett fra nattevakta på Ullevål, så var ferdig med blodprøven fem over 9. Nå er vofsen lufta og jeg har kommet meg i køya, så får vi se om jeg klarer å sovne [emoji28]

Ja jeg dro rett fra nattevakta på Ullevål, så var ferdig med blodprøven fem over 9. Nå er vofsen lufta og jeg har kommet meg i køya, så får vi se om jeg klarer å sovne [emoji28]
Da gleder vi oss til å høre etterpå!! Sov godt!!!

Første sprøyte med Menopur satt, så nå stimulerer endelig jeg også! Venter på telefon fra klinikken ift første kontroll og sånne ting. Hvis runden her blir lignende som sist tipper jeg på uttak 27./28. ca. Litt godt og veldig skummelt å være i gang igjen :)

Hurra for at du er igang igjen! [emoji173]️ Er Menopur nytt for deg, eller var det det di hadde forrige runde også?

Lykke til med stimuleringen [emoji1374]

Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.

Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️

Uttak vell overstått! [emoji1374] 14 egg ut, og den beste sædprøven mannen noensinne har levert [emoji2] Den ble i dag klassifisert som normalt god. De andre gangene har den vært klassifisert som svært nedsatt og noe redusert.

Jeg får oppdatering i morgen på antall befruktninger. Planlagt innsett av ett 2-dagers embryo på onsdag [emoji173]️
Super fangst!! Satser på at det er minst et gullegg der!! Og så bra at svømmerne også var i toppform! ;)

Gratulerer med superbra fangst
Skal dere ha ICSI på alle eggene?

Hurra for at du er igang igjen! [emoji173]️ Er Menopur nytt for deg, eller var det det di hadde forrige runde også?

Lykke til med stimuleringen [emoji1374]

Det er nytt for meg denne gangen ja, så håper veldig at jeg er en av de Menopur gjør forskjell for :)

Gratulerer så masse med suuupert uttak forresten, 14 ut og normal sædprøve er jo helt topp! Blir spennende å høre i morgen om befruktning. Dyrker de eventuelle ekstra til blasto før frysing etter at du har fått inn to-dagers?

Flott uttak! Så gøy at prøven var normal! Har dere gjort noe spesielt for det?
En normal sædprøve er jo drømmen..

Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]

Deilig å føle man ikke er fult så kvalmen idag. Eggeløsningsprøyta satt igår, så ferdig med ALT av stikkestikk :D

Nå er det jo bare å «grue» seg til selve uttaket ;)

Jeg har hatt uttak i dag. Hvis du har det sånn som meg, er det absolutt ingenting å grue seg til [emoji4] Det var to stikk (bedøvelse) som jeg kjente, elles var det bare litt ubehagelig [emoji4]

Da kom telefonen fra riksen, det var ikke gode nyheter, prøven var negativ. Jeg er ikke gravid. [emoji24]
Å nei :( Så innmari trist!! Fikk du vite når du kan gå igang med fryseforsøk? Sender deg en stor klem!!

Uff så kjedelig[emoji3590]Trøste klemmer til deg[emoji3590] Har du fått mensen da?
Takk [emoji173] glad mannen er hjemme og kan trøste, vi har grått noen tårer begge to nå. Nei har ikke fått mensen enda, så hadde veldig følelsen av at det skulle bli positivt...skikkelig skuffet nå. [emoji17] Men får trøste meg med at vi har 5 på frys og krysse fingrene for bedre lykke neste gang...Det blir fryseforsøk i uke 47, så midten/slutten av november.

Ånei, så trist :(
Blir fryseforsøk på oss samtidig da, så får vi satse på augustbaby 2019 :Heartred

Back
Topp