Kjenner dere livmora?

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
når jeg ligger på rygg kjenner jeg noe hard rett over skambeinet, er dette livmora? Kjenner det blir en støhetsfølelse etterpå jeg har trykka. Flere som kjenner noe? Jeg er bare 10+2

Jeg er 10+3, kan ikke påstå jeg kjenner noe. Men føles litt ømt/rart å trykke.

Ja har kjent den i ca 3 uker allerede, nå er den ganske langt oppe. Midt på mellom navle og skambenet ca. Veldig gøy :) 11+4

Spennende! Føler den er ganske langt oppe på meg allerede, tenkte først at det ikke gikk an, men må jo være den

Jeg kjenner at den er der men klarer ikke å si akkurat hvor den begynner. Låg langt bak i forgje svangerskap og tror kanskje den gjør det nå også :) ser den værtfall ikke når jeg ligge på rygg

Jeg kjenner at den er der men klarer ikke å si akkurat hvor den begynner. Låg langt bak i forgje svangerskap og tror kanskje den gjør det nå også :) ser den værtfall ikke når jeg ligge på rygg
Ser den ikke jeg heller når jeg ligger men kjenner den godt :)

Jeg kjenner den.. Er bare 8+2 i dag..
Ble litt overrasket da legen fant lille peanutt med utvendig UL da jeg var på legevakta i går

I dag så jeg den, da jeg våkna, for første gang. Typisk sånn full blære med livmor under-mage. Litt koselig. Mener at jeg ikke så det før uke 14ish sist [emoji4] 10+0 i dag i følge TUL og 11+0 utfra siste mens.

Back
Topp