Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen tips til hvor man kan kjøpe billige mammaklær?![]()
Ja kikka der faktisk men fant ikke noe men skal definitivt se der merFinn..?![]()
Såklart er det innaforJeg var inne på hm på et kjøpesenter i går, de reklamerte med at de hadde mammaklær, men jeg fant ingenting. I frykt for å plutselig treffe på kjentfolk torde jeg ikke å spørre høyt heller. Haha. Så jeg gikk tomhendt hjem.
Ellers tenker jeg å kjøpe en topp i ull hvis det finnes, siden man trenger færre plagg når de ikke trenger å vaskes hele tiden. Noen som har tips til hvor de kan ha mammaklær i ull? Er det innafor å kjøpe ammetopp i ull og bruke det nå?
I så fall kan man jo slå to fluer i ett smekkSåklart er det innaforingen som vet det er ammetopp
![]()
Jeg var inne på hm på et kjøpesenter i går, de reklamerte med at de hadde mammaklær, men jeg fant ingenting. I frykt for å plutselig treffe på kjentfolk torde jeg ikke å spørre høyt heller. Haha. Så jeg gikk tomhendt hjem.
Ellers tenker jeg å kjøpe en topp i ull hvis det finnes, siden man trenger færre plagg når de ikke trenger å vaskes hele tiden. Noen som har tips til hvor de kan ha mammaklær i ull? Er det innafor å kjøpe ammetopp i ull og bruke det nå?
Fikk låne en pose med gravidklær frå ei venninne i dag. Har ikkje leita fram mine egne frå sist, men etter å ha prøvd hm sine mammabukser i kveld så innser eg at tiden for vanlige jeans er forbi!
Eg går vanligvis med løse, ledige gensere. Men no er magen så tydelig at den fyller desse genserene også!
Hadde håpt å klare å skjule graviditeten på jobb i 2 veker til (så er det høstferie). Men veit jammen ikkje..
11+6 no, ikkje førstegangs, og magen er GODT synlig!
Så godt å høre at det ikke bare er meg som har fått mage! Jeg ser seriøst ut som jeg er 20 uker på vei. Har ikke sjangs til å skjule det lenger, og priser meg lykkelig for at jeg ikke har familie i nærheten for øyeblikket.
Jeg har allerede gått med mammabukser i en uke (er i uke 10 nå) elsker mammateightsene fra hm, og noen tynne kosebukser fra Cubus. de er ikke mammaklær men er fortsatt gode på magen. (Og sånne du vil ha i fødebagen)