Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt strippet med alle mine 3, med nr 1 & 2 var jeg veldig moden/myk/tøyelig..3-4cm åpning. Da startet fødselen samme kveld m nr 1 og et par dager etterpå med nr 3.. Med nr 2 hadde jeg 3cm åpning, men var ikke så moden..gikk med maserier i 2 uker etter stripping, så ikke mye å skryte av da.. [emoji28][emoji85]
Åh, kjedelig [emoji53] Håper det går bedre denne gangen da ja! Jeg er tredjegangs og trodde virkelig ikke det skulle bli så vanskelig å komme i fødsel denne gangen...Merket ingen effekt når jeg ble strippet med første, selvom jeg var moden og tøyelig til 2-3 cm hvis jeg ikke husker heelt feil [emoji28] Håper på bedre effekt denne gangen [emoji3577]
Skal man bare spørre om jordmor kan gjøre dette når man er på kontroll? Skal på ny kontroll dagen etter termin, da må det jo være greit å kunne gjennomføre dette? Holder til i Bergen, men har aldri hørt at noen har fått gjort dett her. Kanskje de bare gjør dette på overtidskontroll på sykehuset?Ble mange spørsmål her.
Ble du strippet i dag, Ella30?
Skal man bare spørre om jordmor kan gjøre dette når man er på kontroll? Skal på ny kontroll dagen etter termin, da må det jo være greit å kunne gjennomføre dette? Holder til i Bergen, men har aldri hørt at noen har fått gjort dett her. Kanskje de bare gjør dette på overtidskontroll på sykehuset?Ble mange spørsmål her.
Ble du strippet i dag, Ella30?
Sies det ikke at 3. er en luring?[emoji85] Hvor langt er du på vei?Åh, kjedelig [emoji53] Håper det går bedre denne gangen da ja! Jeg er tredjegangs og trodde virkelig ikke det skulle bli så vanskelig å komme i fødsel denne gangen...
Joda, selv sykehuslegen sa det idag [emoji28] Men mest ift lengde på fødsel mente hun da, som tredjegangs og moden bør ikke fødselen være altfor vanskelig å få i gang [emoji846]Sies det ikke at 3. er en luring?[emoji85] Hvor langt er du på vei?![]()
Joda, selv sykehuslegen sa det idag [emoji28] Men mest ift lengde på fødsel mente hun da, som tredjegangs og moden bør ikke fødselen være altfor vanskelig å få i gang [emoji846]
Jeg er 41+4, 8 dager på overtid [emoji57]
Ja, har fått time til igangsetting på mandag, ser dessverre ut som jeg rekker det gitt [emoji17]Har du fått noe informasjon ift igangsettelsesdato siden du allerede er så mange dager over?![]()
Fremdeles noen dager til mandag da, krysser fingrene for at baby finner ut at den er klar for å møte verden før det [emoji1696][emoji7]Ja, har fått time til igangsetting på mandag, ser dessverre ut som jeg rekker det gitt [emoji17]
Tusen takk, ja jeg hååper jo at hun kommer selv [emoji5]Fremdeles noen dager til mandag da, krysser fingrene for at baby finner ut at den er klar for å møte verden før det [emoji1696][emoji7]
Tusen takk, ja jeg hååper jo at hun kommer selv [emoji5]
Tusen takk! [emoji177]Krysser fingrene for at hun kommer av seg selv i morgen!
Joda, selv sykehuslegen sa det idag [emoji28] Men mest ift lengde på fødsel mente hun da, som tredjegangs og moden bør ikke fødselen være altfor vanskelig å få i gang [emoji846]
Jeg er 41+4, 8 dager på overtid [emoji57]
Tusen takk, ja jeg hååper jo at hun kommer selv [emoji5]
Ja, er forberedt på at det kan gå både fortere og saktere denne gangen, har født sånn passe fort med de to første [emoji23]Stemte på meg at nr 3 var en luring.. Med de to første hadde jeg styrtfødsler, rakk ikke smertelindring.. men m nr 3 ble det 8 timer, 5 timer fra 4cm...fikk epidural og hele pakka.. [emoji28][emoji85]
Spent hvordan nr 4 blir.. [emoji28]