Da er jeg ruger av to flotte to dagers embryo. [emoji4] [emoji173]️
Gratulerer så mye som dobbeltruger! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg ruger av to flotte to dagers embryo. [emoji4] [emoji173]️
Spennende! Håper det klaffer så det ikke blir man/tir! [emoji1] Hvordan funker egentlig det når man gjør fryseforsøk, hva skjer med det egget som frigjøres av kroppen? Får man mensen for å skille ut det samtidig som man kanskje er gravid med det innsatte egget?CD 16 - #2 FER - KONTROLL 2
Kommer meg ikke inn i dagboken min, så får oppdatere her og kopiere det inn etterpå [emoji87]
Andre kontroll overstått, og jeg var dritnervøs! Hadde jo ikke skjedd noe som helst på mandag, så jeg frykta at EL uteble denne syklusen, og han kunne ikke se noe idag heller, før han plutselig fant en stor folikkel helt øverst på høyre side. Jeg jubla inni meg, og han målte den til å være ca 16 mm, så nå dere, nå blir det EL likevel [emoji173]️
Eneste problemet nå er at det ikke kan slippe mandag eller tirsdag, og med min flaks gjør det jo det [emoji17] Blir iallefall spennende med testing i helga og jeg krysser fingrene for meg selv!
God helg fine damer [emoji173]️
Gratulerer så mye som dobbeltruger! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]
Så spennende! [emoji1] Krysser fingrene for mange fine egg!Jeg har uttak på mandag [emoji4][emoji322][emoji322][emoji173]️
Så bra!! [emoji1]Idag var det gode nyheter. Mange poser var det, og uthenting på tirsdag. Så to dager til med hormoner før eggeløsningsprøyte på søndagskveldenfikk også sette inn 2
![]()
Ettersom Riksen uansett krever at blodprøven tas så er det vel kun den de forholder seg til tenker jeg....hadde ikke du blodprøve for et par dager siden?Gratulerer til alle som har fått positiv test [emoji813]red
Er det sånn at dere melder inn til klinikken, f.eks Riksen, at dere har fått positiv test?
Jeg har ikke gjort dette, for ei venninne sa at hun bare hadde ventet til de ringte ang blodprøvesvar(men hun har kun hatt negative tester).
Gratulerer som ruger, og så spennende med to da! [emoji1] Her er det ikke aktuelt med innsett av to da mannen nekter blankt, han er livredd for å få tvillinger [emoji85]Da er jeg ruger av to flotte to dagers embryo. [emoji4] [emoji173]️
Blir spennende! Satser på at tiningen går bra og at du er ruger om en uke [emoji173]Nå har jeg fått tid for innsett, torsdag 20. så da håper jeg bare at det overlever opptining
Tester Lutinus denne gangen ( fikk velge), hadde Crione forrige gang. Håper at det var riktig valg...
Hadde litt brvirkninger med crione...
Spennende! Håper det klaffer så det ikke blir man/tir! [emoji1] Hvordan funker egentlig det når man gjør fryseforsøk, hva skjer med det egget som frigjøres av kroppen? Får man mensen for å skille ut det samtidig som man kanskje er gravid med det innsatte egget?
Skjønner, kan jo bli ekstra spennende! [emoji28]Krysser fingrene for det [emoji173]️
Egget slipper som i hvilken som helst syklus, men et ferdig befrukta egg blir satt inn (som i mitt tilfelle fem dager etter eggløsning), som da får godgjøre seg og evt feste seg [emoji4] Man får ikke mensen da om en blir gravid, men får man mensen blir jo begge eggene skylt ut. Og har man sex rundt el er jo faren der for å få tvillinger, har ikke hørt/fått noen restriksjoner på det, så vi får se hva vi gjør [emoji87]
Jo, jeg tok blodprøver på onsdag. Men de har ikke ringt endaEttersom Riksen uansett krever at blodprøven tas så er det vel kun den de forholder seg til tenker jeg....hadde ikke du blodprøve for et par dager siden?
Har de ikke? Tok du de et annet sted enn riksen da? Tar man de der skal de jo ringe samme dag...Jo, jeg tok blodprøver på onsdag. Men de har ikke ringt endaDe ringer vel forhåpentligvis snart
![]()
Gratulererog i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
Vanlig cb ble superpositiv med en gang og cb digital slo til med "gravid 2-3".
Det store spørsmålet nå er: hvor mange er det som gjemmer seg der inne?
(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)
og i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
Vanlig cb ble superpositiv med en gang og cb digital slo til med "gravid 2-3".
Det store spørsmålet nå er: hvor mange er det som gjemmer seg der inne?
(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)
Hvis kroppen oppfatter at man ikke er blitt gravid er det slimhinnen som støtes ut, som altså er mensen[emoji4] Så det pittelille egget som slapp som ikke ble befruktet vil nok ikke skape noen blødning siden det allerede da har festet seg et annet og kroppen oppfatter at man er gravid.Spennende! Håper det klaffer så det ikke blir man/tir! [emoji1] Hvordan funker egentlig det når man gjør fryseforsøk, hva skjer med det egget som frigjøres av kroppen? Får man mensen for å skille ut det samtidig som man kanskje er gravid med det innsatte egget?
Aah det gir mening [emoji1] Takk!Hvis kroppen oppfatter at man ikke er blitt gravid er det slimhinnen som støtes ut, som altså er mensen[emoji4] Så det pittelille egget som slapp som ikke ble befruktet vil nok ikke skape noen blødning siden det allerede da har festet seg et annet og kroppen oppfatter at man er gravid.
Wohoo, gratulerer!! [emoji1] Har ikke testet enda jeg, venter til jeg får svar på blodprøven på mandag... men har ihvertfall ikke fått mensen enda så håper jeg joiner deg på terminJeg kan jo skrive det her også, fikk positiv digital i går, 11 DPO![]()
Kan flyttes på gravid enn så lenge![]()