Rastløse bein

Realisten

Elsker forumet
Hei, jeg bruker nycoplus gravid, og skal over på nycoplus mamma når jeg er så langt på vei som man skal være. Men jeg sliter litt med rastløse bein på natten, og lurer på om det er noen kosttilskudd som man kan ta som ikke kræsjer med disse gravid-pillene? :)
 
Lurer på det samme! Det er virkelig ille om kveldene og natta:depressed::grumpy::(
 
Hei Realisten!

Rastløse bein er ikke noe gøy å ha om natten!
Det er flere grunner til rastløse bein, den ene er graviditet og det er det som er tilfelle ditt.

Noen ting du kan gjøre for å lette rastløse bein er:
-Holde deg unna koffeinholdig drikke om kvelden
-Bevege deg når beina begynner å bli rastløse
-Å tøye og strekke beina før du legger deg.
-Massere beina.

En annen ting som kan føre til rastløse bein er jernmangel så hvis du ikke har sjekket jernnivået ditt på en stund kan det være fint å sjekke dette for å se om du trenger jerntilskudd.

Lykkeil videre i graviditeten:)

Vennlig hilsen Renate/Komplett Apotek
 
Hei Realisten!

Rastløse bein er ikke noe gøy å ha om natten!
Det er flere grunner til rastløse bein, den ene er graviditet og det er det som er tilfelle ditt.

Noen ting du kan gjøre for å lette rastløse bein er:
-Holde deg unna koffeinholdig drikke om kvelden
-Bevege deg når beina begynner å bli rastløse
-Å tøye og strekke beina før du legger deg.
-Massere beina.

En annen ting som kan føre til rastløse bein er jernmangel så hvis du ikke har sjekket jernnivået ditt på en stund kan det være fint å sjekke dette for å se om du trenger jerntilskudd.

Lykkeil videre i graviditeten:)

Vennlig hilsen Renate/Komplett Apotek

Drikker ikke noe med koffein i det hele tatt. Bevege meg er ikke så lett når jeg prøver å sovne, det er gjerne da det sitter inn for fullt. Massere går an å prøve. Men da får jeg evt sjekke jernet :)
 
Back
Topp