Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har lurt litt på det samme da jeg tror det er min ene eggleder som stopper oss. Har de nevnt muligheten på UNN for å gjøre det der?
Jeg har..!
Gynekologen ville gjøre det i forkant av søknaden som ble sendt til fertilitetsklinikken i Porsgrunn. (På grunn av svært få svømmere)
Det ble undersøkt med kontrastvæske blødningsdag nr 2 for å sjekke at de ikke var tette, og han gav beskjed om at sannsynligheten for spontan graviditet var opptil 30% høyere de påfølgende tre syklusene etter det.
Undersøkelsen ble gjort 5. Juli, 29. Juli satt vi med positiv test i hånda..!! Helt utrolig![]()
Åh, det var jo helt utrolig[emoji7] Så godt å høre sånne historier, det finnes håp for oss andre[emoji5]
hvordan har dine sykluser vært?

Ja, ikke nok med det.. gynekologen hadde to andre identiske tilfeller, samme måned! Så han var veldig glad for å få den statistikken
Mine sykluser fikk jeg tidlig i våres stabilisert med Vitex, så de kom ned på 30-32 dager etter et par måneder (tidligere veldig ustabile og lange sykluser)
Så gøy!![emoji5] Var det forresten vondt når du fikk skylt? Har lest at det kan være ganske smertefullt dersom egglederne er tette[emoji38]
Det var som sterke menssmerter, og hadde ubehag i et par dager etterpå. Væsken renner jo rett ut i bukhulen, så det skaper irritasjon..
For min del var de ikke tette, da.![]()
Hvordan utføres en slik prosess som å skylle egglederene og hvor?
Er dette noe en får lokalbedøvelse for eller er en i narkose? Er ikke kjent med dette![]()
Hvordan utføres en slik prosess som å skylle egglederene og hvor?
Er dette noe en får lokalbedøvelse for eller er en i narkose? Er ikke kjent med dette![]()