Nattesøvn

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Hvordan er nettene ?
Opplever du og partneren din de som ulike ?

Det varierer veldig for tida. Men natta som var oppfattet vi veldig forskjellig da han mente at jeg ikke hadde vært inne til lillegutt noe særlig :p ammet tre ganger, og det er lenge siden det har vært såpass. Så ville han ikke roe seg, så jeg ble igjen på rommet hos han til han omsider sovnet :)

Vi har hatt store uroligheter i nesten 2 mnder nå. Men for noen dager siden snudde det. Bare håper det varer[emoji85] nå har hun sivet 6-8 timer uten mat. Det er ikke vanlig til å være hun[emoji28]
Mannen tar hun ikke på natten, men hjelper til dersom jeg er veldig sliten[emoji4]

Vi har hatt store uroligheter i nesten 2 mnder nå. Men for noen dager siden snudde det. Bare håper det varer[emoji85] nå har hun sivet 6-8 timer uten mat. Det er ikke vanlig til å være hun[emoji28]
Mannen tar hun ikke på natten, men hjelper til dersom jeg er veldig sliten[emoji4]
Samme her, mannen kan ikke gjøre så mye når det kun er pupp som funker

Jeg gir opp nattesøvnen....

Kveldene er bare tull for tiden, av og til nettene også. Virker som hun ikke finner dyp søvn før hun får komme i sengen til oss. Men hun er veldig "klengete" på dagtid og følger etter meg hvor enn jeg går. Er da midt i et utviklingstrinn så prøver å overbevise meg selv om at det er årsaken :p

Kveldene er bare tull for tiden, av og til nettene også. Virker som hun ikke finner dyp søvn før hun får komme i sengen til oss. Men hun er veldig "klengete" på dagtid og følger etter meg hvor enn jeg går. Er da midt i et utviklingstrinn så prøver å overbevise meg selv om at det er årsaken :p
Vi har det akkuratt likt!

Bare å skrive dette var ris til egen ræv. Nå er det verre en noen gang[emoji21]

Samme som på januar18:
River snart av meg håret[emoji21]
Leah har alltid våknet opp ca 40min etter hun er lagt for kvelden.
Men nå i det siste så sovner hun ikke skikkelig igjen etter disse 40minuttene. Jeg flyr inn og ut av rommet helt frem til 12-1(av og til 2) på natten. Da virker det som hun finner litt mer roen.
Hun roer seg kun i armene mine. Og sover så lett at når jeg prøver å legge hun ned så virker det som hun blir redd og starter å gråte.
Jeg vet at det sikkert er en fase. Men hvor lenge varer dette?

Merker at hun også er mer var på at jeg ikke skal gå ifra hun lenger. Hun kan sitte fint å leke på gulvet, men når jeg viser meg. Blir hun helt ifra seg om jeg ikke tar hun opp med en gang.

Bare å skrive dette var ris til egen ræv. Nå er det verre en noen gang[emoji21]

Samme som på januar18:
River snart av meg håret[emoji21]
Leah har alltid våknet opp ca 40min etter hun er lagt for kvelden.
Men nå i det siste så sovner hun ikke skikkelig igjen etter disse 40minuttene. Jeg flyr inn og ut av rommet helt frem til 12-1(av og til 2) på natten. Da virker det som hun finner litt mer roen.
Hun roer seg kun i armene mine. Og sover så lett at når jeg prøver å legge hun ned så virker det som hun blir redd og starter å gråte.
Jeg vet at det sikkert er en fase. Men hvor lenge varer dette?

Merker at hun også er mer var på at jeg ikke skal gå ifra hun lenger. Hun kan sitte fint å leke på gulvet, men når jeg viser meg. Blir hun helt ifra seg om jeg ikke tar hun opp med en gang.
Uff :( jeg skulle ønske jeg hadde fasiten på hvor lenge det varer, men har dessverre ikke det :sorry: du har virkelig min fulle medfølelse med dette, jeg vet godt hvor fortvilende og frustrerende det kan være :(:Heartred

Lillegutt her er i en periode at han skal klatre opp i fanget uansett hvor vi er, evnt prøve å klatre oppover beina våre for å komme opp :shy:

Nettene er veldig opp og ned i grunn.. Mannnen har endt opp på sofaen den siste tiden (av fri vilje altså :hilarious:) fordi lillegutt styrer litt :rolleyes: Han krabber og klatrer og vi har prøvd å gjøre det så trygt som mulig mtp samsovingen men kan ikke amme han i søvn lengre i vår seng og la han ligge der da jeg er livredd for at han skal klatre ut av sengen å slå seg :( Så planen er at når rommet til lillegutt blir ferdig skal han opp i sin seng, og jeg legger meg i gjestesengen ved siden av for ei periode så kan mannen sove nede i vår seng igjen. Men skal bli godt å få mannen opp i sengen igjen:D Skulle tro etter 3 barn at han var litt er `herdet` men han sover visstnok dårligere denne gangen:rolleyes:

Back
Topp